Ootd ~ tartan en nieuwe schoenen

IMG_2296
Hoi allemaal! Vandaag heb ik weer een outfitpost voor jullie. Deze outfit droeg ik dinsdag en wilde ik graag delen. Veel lees plezier!

IMG_2305

 

IMG_2304

 

IMG_2307

 

IMG_2303

 

IMG_2302

 

IMG_2299

 

In deze outfit draag ik een skaterskirt. Ik ben dol op skaterskirts. Ze zitten comfortabel en ik vind persoonlijk dat ze heel leuk staan. Mijn skaterskirt komt van de h&m. Hij is zwart en is heel makkelijk te combineren.

Verder droeg ik een groene croptop met een tartan print. Een tartan print is een soort van ruitjes patroon, zelf vind ik het heel mooi. Normaal houd ik niet zo van groen maar deze kleur vind ik heel leuk. Ik vind het echt een hele fijne croptop. En hij heeft lange mouwen voor de verandering! Ik kocht hem bij de Pull&Bear, maar jullie hebben hem ook al kunnen zien in een update.

Ook draag ik mijn nieuwe schoenen. Ik wilde heel graag een paar zwarte sneakers, die je bij bijna alles kunt dragen. Deze vans was ik al vaker tegengekomen en ik vond ze altijd heel leuk. Ze zijn anders dan de standaard vans want deze hebben een zwarte, in plaats van een witte zool. Ik ben er echt heel blij mee!

Ik draag niet echt veel sieraden, alleen mijn zelfgemaakte tattoo choker. Hier heb ook een DIY artikel over geschreven voor als jullie daar benieuwd naar zijn.

Oh en verder draag ik nog een panty. Ik heb eerlijk gezegd echt een hekel aan panty’s. Gewoon omdat ik er echt totaal niet mee om kan gaan. Ze gaan bij mij echt veeeel te snel kapot. Maar ja ik kon helaas geen maillots vinden en blote benen zijn echt not done in de winter.

Rokje~ h&m
Croptop~ Pull&Bear
Schoenen~ Vans
Tattoo choker ~ zelf gemaakt
Panty~ hema

Het was redelijk koud buiten maar deze outfit was te doen hoor:).Dit was mijn outfit, hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

Liefs,

Hannah

5 gedachtes over “Ootd ~ tartan en nieuwe schoenen

Plaats een reactie