Ballet nail art

IMG_0188

Hey! Vandaag heb ik ~Cathelijne~ drie nail arts voor jullie! Deze keer met het thema ballet:). Veel plezier met lezen!

Nail art 1

De eerste nail art die ik voor jullie heb is een knot. Je hebt hier een paar kleuren voor het haar nodig. Ik koos een paar verschillende soorten geel/blond, dit vond ik natuurlijker dan alleen geel. Ook heb je een kleur voor het elastiekje nodig.

IMG_0146

 

Het eerste wat je doet is de vorm van de knot te maken in één kleur. Dit is de basiskleur van het haar.

IMG_0174

 

Maak hierna een paar streepjes met de andere kleuren die je voor het haar hebt gekozen. Waardoor het wat natuurlijker eruit ziet. Dit hoeft niet en het is ook niet belangrijk dat het netjes is.
IMG_0184

 

Maak als laatste het elastiekje om de knot. Nu is je knot klaar!

Nail art 2

Nail art twee is een jurkje. Hiervoor heb je de kleuren van het jurkje nodig, ik koos voor roze, en een kleur voor het bandje, ik koos voor wit.
IMG_0148

Maak als eerste de vorm van het jurkje in het roze. Doe het liefst een vrij hoog rokje, zodat het lijkt op een tutu.

IMG_0166

Maak hierna het witje streepje erin als een soort streepje en dan is hij klaar!

 

Nail art 3

Als laatste nail art van vandaag heb ik twee balletschoentjes. Deze zijn wel moeilijker dan de andere. Oké, waarschijnlijk vindt 99% van de mensen dit een makkelijke nail art, maar ik ben hier niet zo goed in, whaha.

Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een zwarte kleur en een kleur van het schoentje.

IMG_0170

 

Maak met zwart de lijnen van de schoentjes. Doe dit met een dotting tool of met een saté-prikker.

IMG_0190

 

Ga hierna met roze in de vormen van de schoentjes. Als laatste deed ik er een glitterlakje overheen. Dit hoeft niet, maar is wel leuker.

Dit waren de drie nail arts! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat trouwens even weten of jullie vaker nail arts willen zien!
Wat is jouw favoriet?
Liefs,

Geef een reactie

