What’s on my iPhone tag 2

IMG_0458Hoi allemaal! Vandaag doe ik de what’s on my iPhone tag, hierin deel ik alle apps op mijn telefoon. Ik ~Hannah~ heb sinds vorige week een iPhone 5s en ik ben er echt ontzettend blij mee! Het leek mij leuk om te laten zien hoe ik mijn iPhone heb ‘ingericht’. Cathelijne heeft deze tag ook al eerder gedaan.

IMG_0436

Als je mijn Iphone aanzet kom je op mijn toegangsscherm. Ik heb hier als achtergrond en foto van Cathelijne en ik.

IMG_0437

Ik heb in totaal twee pagina’s aan apps en ik heb alles in mapjes verdeeld omdat ik dat handig en overzichtelijk vind.  Als je hem ontgrendeld kom je als eerste op deze pagina uit. Ik heb hiervoor ook weer dezelfde achtergrond. Onderaan zie je een aantal apps die ik veel gebruik. Dit zijn vier standaard apps van Apple; Berichten, Safari, Mail en Telefoon. Daarboven zie je drie mapjes.

IMG_0427

IMG_0428

Het linker mapje bestaat uit apps die ik nauwelijks gebruik en die je niet kunt verwijderen.

IMG_0429

Het middelste mapje heet handig, hierin heb ik apps staan die ik handig vind om te gebruiken; Notities, die gebruik ik af en toe als ik iets wil onthouden, Klok, dit is mijn wekker, App store, om apps mee te downloaden, Instellingen (er staat zo’n rood rondje bij vanwege een nieuwe soft ware update), dat is gewoon handig, Facetime, gebruik ik soms om te facetimen met vriendinnen, dictafoon, gebruik ik eigenlijk niet heel vaak maar vind ik wel een handige app, en Quick scan, hiermee kun je van die codes scannen.

IMG_0430

Verder heb ik ook nog het mapje televisie, hierin heb ik apps gezet die met de televisie te maken hebben.

IMG_0438

De tweede pagina bestaat ook weer uit een aantal mapjes.

IMG_0431

Het eerste mapje van deze pagina heb ik school genoemd, en bestaat uit een aantal apps/ doorverwijs pagina’s die met school te maken hebben.

IMG_0432

Het tweede mapje heet muziek en hierin heb ik muziek apps staan. Ik gebruik eigenlijk alleen de app muziek, De Itunes store gebruik ik bijna nooit.

IMG_0433

Het derde mapje heb ik Sociaal genoemd, hierin heb ik al mijn social media apps staan. De apps die erin staan zijn; Instagram, Snapchat, Twitter, Whatsapp, Youtube, WordPress, We heart it, bloglovin en Room for thought. Ik gebruik hiervan Instagram, Whatsapp, Snapchat, Room for thought en Youtube het meeste, Ik merk wel dat ik twitter eigenlijk bijna niet meer gebruik.

IMG_0434

Het vierde mapje heet camera en hier heb ik al mijn foto apps in. Hierin staan; Camera , Foto’s, Squareready (hier kun je witte randen voor om je foto’s mee maken), VSCO cam, picsart en Imovie.

IMG_0435

Als laatste heb ik het mapje games. Hierin staan mijn spelletjes en gamecentre. Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik gamecentre hier in heb gezet en ik gebruik het sowieso ook nooit. De spelletjes die ik heb zijn Jump car, Circle en Ruzzle. Jump car speel ik hiervan het meeste, dat is echt een hééél verslavend spel, haha.

Dit waren al mijn apps. Natuurlijk veranderen de apps die ik er op heb wel af en toe maar dit is het voor nu even. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

xx Hannah

2 gedachtes over “What’s on my iPhone tag 2

Plaats een reactie