Bezoekster van de maand ♥ April

Het is alweer mei, en dat betekent dat er een nieuwe bezoekster van de maand moest worden uitgekozen. De bezoekster van de maand April! Elke maand kiezen wij iemand van onze lezeressen, die bijvoorbeeld heel erg actief is geweest op onze blog of een goed idee heeft gegeven voor onze blog. In dit artikel mag zij wat over zichzelf vertellen. Deze keer is de bezoekster van de maand Cathelijne van CocoCathelijne!

Hoi Allemaal!

Ik ben Cathelijne, 15 jaar en ik blog op https://cococathelijne.wordpress.com/.

Op mijn blog schrijf ik over alles wat ik leuk vind. Ik schrijf over plantjes, boeken, fashion, eten en natuurlijk nog veel meer. Maar voornamelijk is het dus Lifestyle. Ik ben begin April begonnen met bloggen en ben Hannah en Cathelijne daarom zo dankbaar dat ik nu al de bezoekster van de maand mag zijn! Stiekem had ik hier wel een beetje opgehoopt, maar ik had echt nooit verwacht dat het zou lukken. Durf dus te dromen!  Because if you can dream it, you can do it.

Blogpost komen trouwens elke schooldag online, soms ook in het weekend. Als ik daar tijd voor heb. Ik zit namelijk in 3 gymnasium en school neemt dus nog best wel wat tijd in beslag. 

Naast bloggen vindt ik het ook leuk om creatief bezig te zijn, buiten te lopen of te lezen.

Ik zou het super leuk vinden als je even een kijkje neemt op mijn blog en misschien tot snel!

Liefs, Cathelijne

Wil jij ook bezoekster van de maand worden? Kijk dan hier voor meer informatie en hoe je het kan worden!

 

 

 

5 gedachtes over “Bezoekster van de maand ♥ April

Geef een reactie

