Bezoekster van de maand ♥ maart 2016

Het is alweer april! Elke maand kiezen wij een van onze lezers uit, die vaak actief is op ons blog of leuke reacties plaatst. Zij mag in een artikel haar blog promoten. De bezoekster van deze maand is Eva, van makeitbae. In dit artikel stelt zij zich voor!

Heey!
Ik ben Eva, 14 jaar en ik post mijn artikelen op makeitbae. Nadat ik met nog iemand was begonnen op 4 maart 2015 doe ik het nu alleen, maar nog steeds met veel plezier. Ik post artikelen over eigenlijk van alles, zoals inspiratie, weekdiary´s en artikelen om gewoon even bij te praten. En ik post sinds kort 3 keer per week.  Ik ben dus 14 en bijna 15(25 april) en ik zit in 3 gymnasium. Mijn hobby´s zijn dansen en badmintonnen en ik schrijf graag voor de blog, ook vind ik een middag naar de stad gaan met vriendinnen super tof! J Ik ben niet echt heel professioneel met bloggen en foto’s maken maar ik vind het wel super leuk en daar gaat het natuurlijk om J Ik hoop dat ik jullie een beetje een indruk van mij heb kunnen geven. Groetjess
Wil jij ook ‘bezoekster van de maand’ worden?

Dat is heel simpel. Je kunt bijvoorbeeld bezoekster van de maand worden als je een hele leuke reactie schrijft, actief bent op onze blog, ons een leuk en origineel idee geeft voor een artikel of doe iets anders, wat je zelf mag bedenken. Het maakt ook niet uit op welk artikel je reageert:).

Als we hebben besloten dat jij bezoekster van de maand bent geworden, dan zullen we je ongeveer een week voordat de maand is afgelopen een mailtje sturen. Hierin vragen we je om een stukje voor in het bezoekster van de maand-artikel te schrijven. Houd dus je mailbox goed in de gaten:).

Liefs,

Hannah en Cathelijne

7 gedachtes over “Bezoekster van de maand ♥ maart 2016

Geef een reactie

