Een kleine groene jungle

Sinds ik ben verhuisd ben ik enorm veel plantjes gaan verzamelen. Toen de cactustrend op kwam zetten ben ik enthousiast mee gaan doen. Het begon met een stuk of drie kleine plantjes en groeide uit tot een steeds groter wordende verzameling. Van naar al die plantjes kijken kan ik gewoon zo gelukkig worden! Vandaag deel ik mijn gezellige plantenverzameling met jullie:).IMG_1837Bijna al mijn plantenpotjes komen van dille & kamille. Deze winkel heb ik helemaal herontdekt! Ik kan er wel uren rondstruinen. Ook veel plantjes komen daar vandaan en ik heb ook nog een aantal cactusjes van de Albert Heijn en een boom(pje) van Ikea. Bijna al mijn potjes zijn trouwens terracotta potjes, dat vind ik heel schattig staan.

IMG_1870IMG_1873IMG_1871IMG_1872IMG_1877IMG_1879IMG_1889IMG_1855IMG_1858IMG_1856Ik begin met waar mijn obsessie mee begonnen is. Deze cactusjes waren mijn eerste aanwinsten. Ze komen van de Albert Heijn. Vier van de potjes waar ze in staan komen van Dille & Kamille. Ze werden verpakt in setjes van drie cactussen, waar ik er twee van heb gekocht. Een van de plantjes zet ik altijd in dit koperen rekje dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Ook heb ik een plantje in een glazen potje verpot en eentje in dit hele schattige kleine potje, waarvan ik helaas niet weet waar die vandaan komt.

IMG_1865IMG_1863IMG_1864Dit vetplantje kocht ik bij Dille & Kamille, samen met dit potje. Ik heb er zelf een soort hanger omheen gemaakt zodat ik hem op kon hangen -als jullie willen weten hoe je zo’n hanger maakt moet je het even achterlaten!

IMG_1852IMG_1851Dit kleine schattige plantje kreeg ik van Cathelijne voor mijn verjaardag. Ik kreeg hem in dit hele mooie glazen opbergbakje.

IMG_1887Ook kreeg ik van puck, een andere vriendin dit vetplantje met dit witte potje. Heel leuk!

IMG_1838IMG_1860Voor Sinterklaas kreeg ik van mijn zusje deze grote cactus! De zak er omheen vind ik ook heel leuk.

IMG_1846IMG_1847IMG_1848Toen ik laatst naar de Ikea ging kwam ik ook weer met een plant thuis, nou ja, plant… Wat mij betreft kun je het wel een boom noemen. Ook de pot komt van Ikea.

IMG_1849Als laatste heb ik nog dit kleine kerstboompje. De versieringen heb ik eruit gehaald, maar ik vond het zonde om hem weg te doen. De pot en de schotel komen allebei van Dille & Kamille.

Ik heb een enorme liefde voor al mijn plantjes en ik probeer ze zo goed mogelijk te verzorgen. Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen! Laat trouwens weten of jullie een artikel willen zien waar ik uitleg hoe je je plantje dus kan laten hangen!

Liefs,

Hannah

3 gedachtes over “Een kleine groene jungle

Geef een reactie

