Bezoekster van de maand ♥ januari 2016

P2040041.JPG

Het is alweer februari! En dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe bezoekster van de maand! Elke maand kiezen wij iemand uit uit onze lezeressen, die bijvoorbeeld heel erg actief is geweest op onze blog of een goed idee heeft gegeven voor onze blog. Zij mag in dit artikel haar blog promoten. Deze maand is de bezoekster van de maand Amy van withlovefromamy!


 

Hi, ik ben Amy. Ik ben 15 (bijna 16) en ik zit in 4 Gymnasium. Als ik mijn Vwo/gymnasium diploma heb gehaald ga ik een jaar naar American High School, omdat het me super gaaf lijkt en omdat ik daar ook familie heb wonen. Wat ik later wil worden of wat ik wil studeren weet ik nog niet. Maar ik weet wel dat ik graag iets met reizen, fashion of communicatie zou willen doen. Ik blog al een jaar op https://withlovefromamy.wordpress.com. Naast bloggen houd ik ook van dansen, fotograferen, reizen, fashion, food, beauty en nog veel meer! Ik blog meestal 1 à 2 keer per week in het Engels en het Nederlands. Mijn blog gaat over van alles, van fashion tot lifestyle. Ik ben niet echt heel ervaren in bloggen maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen. En daar gaat het om toch? XOXO Amy


 

Wil jij ook ‘bezoekster van de maand’ worden?
Dat is heel simpel. Je kunt bijvoorbeeld bezoekster van de maand worden als je een hele leuke reactie schrijft, actief bent op onze blog, ons een leuk en origineel idee geeft voor een artikel of doe iets anders, wat je zelf mag bedenken. Het maakt ook niet uit op welk artikel je reageert:).
Als we hebben besloten dat jij bezoekster van de maand bent geworden, dan zullen we je ongeveer een week voordat de maand is afgelopen een mailtje sturen. Hierin vragen we je om een stukje voor in het bezoekster van de maand-artikel te schrijven. Houd dus je mailbox goed in de gaten:).

Liefs, Hannah en Cathelijne

3 gedachtes over “Bezoekster van de maand ♥ januari 2016

Geef een reactie

