Bezoekster van de maand ♥ December

Jullie plaatsen altijd hele lieve reacties. En dat moet beloond worden! Elke maand kiezen wij de ‘bezoekster van de maand’ uit. De bezoekster van de maand mag haar blog in een artikel promoten en deze maand is dat Demi van Creabealounge!

Hallo allemaal,

Ik ben Demi en ik ben 18 (bijna 19) jaar. Ik blog op Creabealounge sinds 3 augustus 2014. Ik schrijf mijn eigen verhalen die ik publiceer op mijn blog en ik schrijf ook gedichten. Ik bedenk ook testjes, invulverhalen, dit of dat, afmaak verhalen en nog veel meer creatieve dingen. Ik heb ook een boek uitgebracht, leven vol emoties. Ik ben een erg creatief meisje dat super veel houdt van dieren. Ik heb een kat en hij is mijn alles. Verder schrijf ik heel graag en hoop ik daar later mijn beroep van te kunnen maken. Ik vertel ook persoonlijke dingen op mijn blog, maar het draait vooral om de creativiteit en gezelligheid 🙂

Lieve groetjes!
De bezoekster van de maand mag in een artikel op onze blog haar blog promoten. Ook krijgt ze een plekje in onze menubalk rechts en mag ze, als ze dat wilt, een gastartikel schrijven. En natuurlijk zullen we je blog ook bekijken en reageren, als we dat nog niet gedaan hadden:).

Wil jij ook ‘bezoekster van de maand’ worden?
Dat is heel simpel. Je kunt bijvoorbeeld bezoekster van de maand worden als je een hele leuke reactie schrijft, actief bent op onze blog, ons een leuk en origineel idee geeft voor een artikel of doe iets anders, wat je zelf mag bedenken. Het maakt ook niet uit op welk artikel je reageert:).
Als we hebben besloten dat jij bezoekster van de maand bent geworden, dan zullen we je ongeveer een week voordat de maand is afgelopen een mailtje sturen. Hierin vragen we je om een stukje voor in het bezoekster van de maand-artikel te schrijven. Houd dus je mailbox goed in de gaten:).

Liefs, Hannah en Cathelijne

5 gedachtes over “Bezoekster van de maand ♥ December

Geef een reactie

