Hallo 2016!

Woehoe! Het aftellen is begonnen. Nog maar een paar uur en we zitten alweer in het jaar 2016. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel zeg. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we vierden dat 2015 was begonnen. En nu is het alweer 31 december.

Ook dit jaar vieren Hannah en ik oud en nieuw gezellig samen. We gaan met zijn allen gourmetten, en daarna gaan we ons helemaal volproppen met oliebollen en appelbeignets. Natuurlijk hebben we die zelf gebakken, heerlijk!

Voor het nieuwe jaar heb ik geen goede voornemens. Ik vind dat altijd een beetje onzin. Want hartstikke leuk dat je probeert gezonder gaat eten, meer gaat sporten, beter je best gaat doen op school, je kamer nu écht opgeruimd gaat houden en minder op je telefoon gaat, en de eerste week of twee zal je het misschien nog wel vol houden, maar daarna vergeet je het allemaal toch wel weer en eet je weer net zo veel chocola als eerst. Dus geen doelen voor mij dit jaar.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot in het volgende jaar, 2016!
Liefs, Cathelijne

4 gedachtes over “Hallo 2016!

Geef een reactie

