2015, het jaar dat …

IMG_9889

Ja ja, het is alweer bijna zover. Nog maar heel even en dan is dit jaar alweer afgelopen. In dit artikel blikken we terug op gebeurtenissen uit 2015, zowel persoonlijke als algemene.

2015, het jaar dat …

  • Ons blog een jaar bestond!
  • We de 10.000 views haalden
  • We een iets te lange back to school week hadden
  • Drie maanden niet geblogt hebben en het bloggen
  • En toen we weer begonnen we het bloggen weer onwijs leuk vonden
  • Bijna iedereen Adidas Superstars droeg
  • We kampioen werden met hockey
  • Trijntje Oosterhuis meedeed aan het Eurovisie Songfestival in een vuilniszak, maar uiteindelijk gelukkig toch iets aan deed
  • We op kamp gingen
  • Zayn One Direction verliet
  • We naar drie gymnasium gingen
  • We in elk tussenuur gemsden (een kaartspel)
  • We kerst vierden met 15°C
  • Aanslagen opeens wel heel dichtbij kwamen
  • We  in de meivakantie naar een huisje in Brabant gingen
  • Iedereen Belieber werd
  • We voor het eerst de muziek van Troye Sivan hoorden

Hannah

  • Ik vijftien jaar werd
  • Ik een liefde voor planten ontwikkelde
  • Mijn plantenobsessie uit de hand begon te lopen
  • Mijn kamer dus transformeerde in een jungle.
  • Ik verhuisd ben
  • Ik naar IJsland op vakantie ging
  • Ik de serie the 100 in twee weken heb gekeken
  • Ik een hersenschudding had doordat ik viel tijdens hockey
  • Ik bijna alleen nog maar kleding kocht bij Pull and Bear
  • Ik boven slotjes kreeg (ik vond het zo lelijk dat ik alleen maar om grijze elastiekjes vroeg, en vervolgens toch witte kreeg:/)
  • Ik eindelijk 1.65 meter werd

Cathelijne

  • Ik veertien jaar werd
  • Mijn beugel eruit mocht
  • Mijn telefoon in de wc viel, en het overleefde!
  • Ik in de zomervakantie 14 boeken las
  • Er een nieuwe keuken in ons huis kwam
  • Ik op vakantie ging naar Sicilië
  • Ik voor het eerst de boeken van Harry Potter las en de films keek.
  • Ik verslaafd raakte aan Netflix en de series Vampire Diaries, Teenwolf en Under the dome keek
  • Ik in de herfstvakantie op vakantie ging naar Parijs

Hoe was 2015 voor jou?

liefs, Hannah en Cathelijne

2 gedachtes over “2015, het jaar dat …

Geef een reactie

