Spam je blog #3

Vandaag is het weer tijd voor een spam je blog. Een soort verlaat kerstcadeautje voor jullie:p. Dus heb jij een blog?  Laat dan een reactie achter waarin je je blog omschrijft. Vergeet ook geen linkje erin toe te voegen van je blog. Wij zullen elke blog bekijken en misschien wel een reactie achter laten.

Liefs, Hannah en Cathelijne

13 gedachtes over “Spam je blog #3

  1. Mega leuk!
    Mijn naam is Robin, ik ben een meisje van 13 jaar en doe momenteel 2VWO. Ik blog zo onderhand al 1,5 jaar en heb er nog altijd plezier aan! Ik blog voornamelijk artikelen die fashion, lifestyle en beauty gerelateerd zijn. Ook neem ik jullie mee in mijn leven. Ik zou het erg waarderen als jullie een kijkje zouden willen nemen op mijn blog!
    Lots of heppie, Robin! x

    Liked by 1 persoon

  2. Wat leuk!
    Ik ben Serena, ik ben 12 jaar en zit in het eerste jaar van mavo. Ik blog nu ongeveer 5 maandjes 🙂
    Ik blog vooral over beauty om dat ik dat het leukste vind! Maar ik blog soms ook over lifestyle en fashion. Ik blog nog steeds met liefde en plezier! Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog!

    Lots of love, Serena ❤

    Liked by 1 persoon

  3. Mijn naam Is Jessica en ik blog op jessicasthing.wordpress.com mijn Blog is mijn lust en mijn leven zoals ik het zou willen zeggen ik heb er alles voor over. Verder ben ik een meisje van 15 jaar die in haar laatste jaar van de middelbare school zit. Na de zomervakantie volg ik als goed Is een mbo opleiding. Ik Blog 19 februari 2016, 2 jaar en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen met het gene waar ik van hou, mijn Blog gaat over lifestyle, fashion, sport en verder alles wat ik leuk vind. Hopelijk zie ik je snel op mijn Blog met een like, reactie, tips of tops.

    Liefs Jessica

    Like

  4. hoi hoi, ik ben Kim, en mijn blog heet littlelightsaroundme.wordpress.com
    Eigenlijk ben ik nog niet heel lang bezig met bloggen, en ik vind het ook soms moeilijk om weer nieuwe dingen dingen te bedenken, daarom loop ik een beetje vast. Mijn blog gaat over alle wat me bezig houdt, de dagelijkse dingen, en de kleine lichtjes om me heen (vandaar ook de naam).

    Liefs xxx Kim

    Like

  5. Mijn naar is Dorine, ik ben een meisje van 16 jaar en ben nog maar net van 27 december begonnen met bloggen. Ik vind het nu al super leuk om te doen. Ik blog vooral over persoonlijke dingen, fotografie en heb ook wel iets met fashion en beauty. Zelf besteed ik heel veel tijd om er goed uit te zien omdat ik me ook niet altijd goed voel in mijn vel. Soms zet ik ook zelf geschreven tekstjes die vooral persoonlijk zijn maar ook gewoon zo. Met muziek weet ik ook wel altijd mijn weg te vinden en kan je dit heel binnenkort ook vinden op mijn blog. Elke week zet ik ook een quote van de week die kan je elke vrijdag vinden. Tips zijn ook altijd welkom, ik kan er ook alleen maar uit leren.

    Liefs, Dorine x

    Like

  6. Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 15 jaar en heb een blog genaamd Lifestylespot. Ik ben zeer creatief en hou van experimenteren met make up ! Mijn blog biedt verschillende categorieen aan zoals : Make up , blogs en vlogs, dingen die ik heb meegemaakt , sport , fashion en nog zoveel meer! Ik ben nog niet zo lang bezig maar ben al helemaal in de ban van mijn blog . Ik probeer 3 keer iets te posten per week en begin misschien zelfs een Youtube account. Als ik meer volgers heb zal er ook een giveaway plaatsvinden van allemaal goodies . Mijn blog is in het engels en nederlands sinds woensdag . Ik hoop dat jullie me gaan volgen en veel plezier gaan beleven aan mijn blog! Kiss Gitte https://lifestylespotx.wordpress.com/

    Like

Geef een reactie

