The Bookish Alphabet tag


The Bookish Alphabet tag. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik hem tegenkwam (x, x) wilde ik hem heel graag doen. Ik houd enorm van lezen, dus ik vond het leek me wel een leuke tag. De bedoeling is dat je bij elke letter van het alfabet, een boek kiest die je erg leuk vond, of nog heel graag wilt lezen. Dit was nog best lastig!

De Aflossing (deel 4 van Caster Chronicles) – Kami Garcia and Margaret Stohl

De Bliksemdief (Percy Jackson) – Rick Riordan
De P was al bezet, dus doe ik heb eerste deel van Percy Jackson. Ik heb deze boeken nog niet gelezen, maar dat ben ik wel van plan.

Clockwork Angel – Cassandra Clare
The Mortal Instruments vond ik top. De voorloper hiervan wil ik dus ook graag lezen.

Divergent – Veronica Roth
Deel één van deze trilogie vond ik heel leuk, maar op de een of andere manier kwam ik echt niet door deel twee heen. Ik zet hem er toch maar bij, want de films vond ik wel heel leuk.

Evermore – Alyson Noël

Fallen – Lauren Kate

Gone – Michael Grant
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze boeken heb gelezen, maar ik vond ze enorm leuk en spannend.

The Hundred – Kass Morgan
De serie De 100, die veel vriendinnen van mij te gek vinden, is hierop gebasseerd. Ik wil deze boeken dus graag lezen.

I am number four (Loriën kronieken) – Pittacus Lore

J

Kronieken van de onderwereld – Cassandra Clare

Looking for Alaska – John Green
Ik heb dit boek nog niet gelezen, maar Hannah is er enorm enthousiast over, dus ik ben wel van plan hem ooit nog te gaan lezen.

The Maze Runner – James Dashner

N

Harry Potter and the Order of the Phoenix – J.K. Rowling
Ik vond deel vijf niet perse het best, maar de andere letters waren al bezet.
Papertowns – John Green
Lees hierover ook de film-boekreview die Hannah schreef.

Q

Robijnrood – Kerstin Gier

De Selectie – Kierra Cass

De Test – Joelle Charbonneau

U

The Vampire Diaries – L. J. Smith

Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan deze serie (op Netflix), dus ik ben wel benieuwd naar deze boeken.

Wonderkind – Marie Lu
Deel 2 van de trilogie Legend (L was al bezet). Ik las deze boeken alle drie in een week uit. Enorm leuke boeken!

X

Y

De Zielen – Stephany Meyer

Het was soms moeilijker dan ik dacht. Toen ik hiermee begon had ik heel snel wel de eerste vijftien boeken bedacht. Maar daarna werd het een stuk lastiger om voor elke letter een boek te bedenken. Dus dan vroeg ik het aan anderen. Sommige boeken kende ik daarom nog niet of heb ik nog niet gelezen. En een boek met een J, N, Q, U, X of een Y, daar kwam ik echt niet op.

Wat zijn jouw favoriete boeken?

liefs, Cathelijne

3 gedachtes over “The Bookish Alphabet tag

Geef een reactie

