OOTD 7 ~ Cathelijne

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Het is vandaag weer vrijdag, en dat betekent dat er weer een nieuwe outfit online komt! Hoewel ik helaas alweer terug ben in Nederland, was ik toen ik deze outfit droeg in Sicilië. Het is dus weer een zomerse outfit. Veel plezier met lezen!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Ik ben gisternacht aangekomen in Nederland. Ik heb het onwijs leuk gehad in Sicilië. Natuurlijk zal ik nog een paar foto’s op ons blog zetten! De dag dat ik deze outfit droeg gingen we naar het Scala dei Turchi. Hier waren witte rotsen. Het was er erg druk, maar het is gelukt om zo min mogelijk mensen op de foto te krijgen.

Ik droeg een nieuw jurkje van Bershka. Ik vind het jurkje enorm mooi! Ik heb hem erg vaak aangehad in Sicilïe. Hierbij droeg ik een zonnebril en slippers. Mijn haar droeg ik in een knot.

Wat vind je van deze outfit?
Liefs, Cathelijne

Jurk – Bershka
Slippers – Havaiana’s
zonnebril – Primark

5 gedachtes over “OOTD 7 ~ Cathelijne

Geef een reactie

