Ootd 6 ~ Hannah

  Hoi allemaal! Vandaag is het vrijdag en dat betekent dat er weer een nieuwe Ootd is. Zoals jullie misschien wel weten ben ik op vakantie in IJsland. Het is ontzettend leuk en vandaag gingen we naar Reykjavik. In dit artikel deel ik met jullie wat ik vandaag droeg. Veel plezier met lezen! 

   

  

  

 Ik droeg een hele simpele outfit, die alleen uit een broek en een shirtje bestond. Op vakantie heb ik meestal geen zin om over uitgebreide outfits na te denken. Verder droeg ik ook geen sieraden.

Het shirt komt van de Pull & Bear. Ik vind hem ontzettend leuk. Aan de onderkant van het shirt staat ‘New York is killing me’, maar wat ik heel grappig vind is dat een deel in spiegelbeeld staat. Als je in de spiegel kijkt lees je dat deel dan weer goed en het andere deel in spiegelbeeld (snappen jullie het nog? Hahah). Bij de hals zit een wit randje. Dit maakt het shirt heel casual.

Mijn zwarte broek komt van de Newlook. Hij zit heel lekker en ik ben gek op zwarte broeken. De onderste randjes had ik een beetje opgerold, omdat ik dat leuker vind staan.

Verder droeg ik mijn Nikes. Mijn favoriete paar schoenen, maar sowieso ook het enige paar schoenen dat ik mee had naast wandelschoenen.
Reykjavík is trouwens echt een hele leuke stad! Het heeft echt zo’n hipstersfeertje en het barst van de gezellige terrasjes. 

Vannacht gaan we alweer naar huis. Ik moet om 4 uur ’s nachts opstaan! Ik heb een ontzettend leuke tijd in IJsland gehad. We hebben ook heel erg lekker weer gehad, waardoor we de afgelopen twee dagen zelfs zonder jas konden lopen!

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel! Het was niet de meest bijzondere outfit, maar hopelijk vonden jullie dat niet erg:). Ik wens iedereen nog een hele fijne vakantie!

Liefs, Hannah

2 gedachtes over “Ootd 6 ~ Hannah

Geef een reactie

