Ootd 5 ~ Cathelijne

  Hoi allemaal! Het is vandaag vrijdag, en dat betekent dat er weer een OOTD online komt. Vandaag heb ik een zomerse outfit aan. Veel plezier met lezen!

  

 
    
Ik ben nu in Sicilië. Zaterdagavond zijn we vertrokken. Het is hier enorm warm en ik vind het heel leuk hier. Ik heb veel gezwommen, in de zon gelezen, gelezen en ik ben bij de Etna geweest. Deze outfit droeg ik gisteren, ik ging toen naar het strand. 

Ik droeg mijn nieuwe playsuit. Het is een donkerblauwe playsuit en er zitten  een soort van sterretjes op. Mijn haar droeg ik in een vlecht. 

Dit was de outfit, ik hoop dat jullie em leuk vonden! Sorry dat er de afgelopen tijd trouwens niet zoveel artikelen online zijn gekomen. Hannah en ik zijn beide op vakantie. Als we terug komen zullen we weer wat meer op onze blog plaatsen.

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs, Cathelijne
Playsuit – Bershka

Slippers – Abercrombie and Fitch

7 gedachtes over “Ootd 5 ~ Cathelijne

  1. hoi
    wat gaaf ik heb de zelfde playsuit.
    het staat je heel goed.
    en de playsuit zit supeeeeeeeeeeeer fijn.
    en een fijne vakantie veder.
    mvg debby

    Like

Geef een reactie

