Spam je blog #2

Heey! Wij vinden het ontzettend leuk om te bloggen, maar we zijn natuurlijk niet de enigen:). Er zijn genoeg andere bloggers die wij niet kennen, maar die wel hartstikke leuk zijn! Bovendien verdienen de upcoming bloggers ook wel een paar views meer. Daarom kunnen deze blogs vandaag lekker spammen!

Laat onder dit artikel de link van je site achter en vertel waar je blog over gaat. Wij zullen elk blog bekijken en misschien ook wel gaan volgen!

Liefs, Hannah en Cathelijne

8 gedachtes over “Spam je blog #2

  1. Eventjes schaamteloze promotie; heelmijnwereld.wordpress.com mijn plekje op het internet waar ik mijn avondturen en andere dingen die ik tof vind drop

    Like

  2. Leuk dit! Ik ben Anouk en ik blog op NailssDone.wordpress.com over van alles en nog wat. Eigenlijk alles wat mij interesseert. Dat houdt in: nagels, boeken, persoonlijke dingen, fotografie, tekenen en meer! Laat je verassen en ik hoop je snel eens tegen te komen op mijn blog :).
    xxx

    Like

Geef een reactie

