OOTD 3 ~ Cathelijne


Hey allemaal! Het is vrijdag, daarom heb ik vandaag weer een OOTD voor jullie:). Deze keer een zomerse outfit, omdat het eindelijk weer warm is hier in Nederland. Ik heb de outfit op de grond gelegd. We hadden weinig tijd om outfits te fotograferen. Ik hoop dat jullie het zo ook leuk vinden. Veel plezier met lezen!


  

Ik ben zo enorm blij dat het weer warm is. Ik hoef niet zoveel meer te doen voor school, dus dat betekent dat ik lekker veel van het mooie weer kan genieten. Lekker vaak naar het strand, zwemmen, zonnen, ijsjes eten (zes per dag;), ik ben echt dol op de zomer! Deze outfit droeg ik vandaag. Ik ging met een paar vrienden naar het strand.

Ik droeg een jurkje met streepjes van Pull and Bear. Ik houd echt enorm van jurkjes. Het liefst draag ik gewoon elke dag in de zomer een jurkje. Hierbij draag ik een bikini, ook van Pull and Bear. Ik vind deze bikini echt enorm leuk! Ook droeg ik nog slippers.

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs, Cathelijne

6 gedachtes over “OOTD 3 ~ Cathelijne

Geef een reactie

