OOTD 2 ~ Hannah

2015-05-29 17.19.34Hey! Vandaag is het vrijdag en dat betekent dat wij weer een nieuwe outfit post hebben voor jullie:). Twee weken geleden plaatste Cathelijne haar eerste OOTD (vorige week postte we geen outfit omdat het DIY-week was) en vandaag is het mijn beurt. Veel plezier met lezen!

2015-05-29 17.18.24 2015-05-29 17.11.53


2015-05-29 17.21.14 2015-05-29 17.11.58 2015-05-29 17.11.37 2015-05-29 17.17.53

Zoals Cathelijne vorige week al zei hebben wij deze outfit foto’s bij ons op school gemaakt. Het was ontzettend awkward, maar het regende en het was al laat (het laatste uur op vrijdag!),  dus we hadden geen zin om ergens anders foto’s te maken (hashtag wat zijn we weer gemotiveerd).

Deze outfit is heel simpel en ook goed naar school te dragen. Ik droeg een zwart-wit gestreepte croptop van de primark. Hij is heel basic, maar ik vind hem wel erg leuk. Verder droeg ik mijn zwarte highwaisted broek van de newlook. Ik vind het een ontzettend mooie broek en hij zit heerlijk. Ik hem hem van mijn moeder gekregen en ben er heel blij mee. De onderkant van de broekspijpen had ik opgerold.

Het spijkerjasje dat ik hier droeg komt van de H&M. Ik houd écht van spijkerjasjes. Ook droeg ik mijn nieuwe Nike air max Thea’s. Ik ben ontzettend blij met de schoenen en heb er ook al een artikel over geschreven!

Op een van de foto’s had ik mijn jas aan, want het was best wel behoorlijk koud.

Dit was de outfit! Hopelijk vonden jullie hem leuk om te zien.

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs,

Hannah

3 gedachtes over “OOTD 2 ~ Hannah

Geef een reactie

