DIY-week dag 5. Sieradenrekje

  Een paar jaar geleden heb ik samen met mijn ouders en mijn zusje een aantal stukken wrakhout verzameld. Inmiddels was daar nog steeds niks mee gebeurd, dus ik besloot er wat mee te gaan doen. Vandaag laat ik voor de laatste dag van de DIY-week zien hoe je van een stuk wrakhout een sieradenrekje kunt maken. Veel plezier met lezen!

Voor deze DIY heb je niet zoveel nodig. De meeste dingen zal je wel in huis hebben.
Wat je nodig hebt:

  • Een mooi stuk wrakhout van moeder natuur.
  • Een tangetje
  • Haakjes
  • Touw
  • Een schaar

   

  

 1. Als eerste moet je de haakjes open gaan buigen met je tangetje zodat je er straks sieraden aan kunt hangen. 

   

  

  

 2. Hierna kun je de haakjes verspreid in de tak gaan draaien.

   

 3. Knip het touw op een lengte die je mooi vind en bevestig het met een dubbele knoop aan de tak. Ik had het eerst losjes om de tak geknoopt maar dat bleef niet zitten dus ik heb het strakker vast gemaakt.

   

  

 4. Hang je tak aan de muur en doe er sieraden aan. Nu is je rekje klaar!

Deze DIY kost heel weinig tijd en je hoeft er niet enorm creatief voor te zijn. Ik ben zelf erg tevreden met het eindresultaat!

Dit was alweer de laatste DIY van de DIY-week! Wij vonden het heel leuk om te doen. 

Wat vinden jullie van deze DIY?

Als je een van de DIY’s uit deze week hebt gemaakt moet je niet vergeten een foto naar onze instagram te sturen (@hannahencathelijne), want dat vinden wij ontzettend leuk om te zien!

Liefs, Hannah

    2 gedachtes over “DIY-week dag 5. Sieradenrekje

    Geef een reactie

