OOTD ~ Cathelijne ~ 1

IMG_5062

Hoi, zoals wij jullie vorige week in een artikel al vertelden, komt er vanaf nu elke vrijdag een OOTD online. Vandaag mocht ik, Cathelijne, de eerste OOTD online zetten. Veel plezier met lezen!


IMG_5050 IMG_5041 IMG_5036 IMG_5035 IMG_5034 IMG_5030 IMG_5025

De dag dat ik deze outfit aan had, hadden we les tot het laatste uur. Daarna moesten Hannah en ik nog wat afmaken voor Nederlands, dus bleven we nog even op school. Toen we daarmee klaar waren was er helemaal niemand meer, dus dachten wij: Waarom maken we de outfitfoto’s niet gewoon in de fietsenstalling? Dus als je je afvraagt waar dat onwijs mooie muurtje staat, dat is bij ons op school. Haha.

De outfit die ik droeg, is erg simpel en leuk voor naar school. Ik droeg een wit oversized shirt van Pull & Bear. Hier staat de tekst op: ‘Beautiful minds inspire others’. Hierbij droeg ik een simpele spijkerbroek (die komt overigens ook van Pull & Bear) en mijn Nikes. Ook had ik nog een armbandje en een kettinkje om. Ik had twee ‘jassen’ aan (het was nog niet zo warm): een jasje die ik buiten droeg en een jasje die ik binnen droeg.

Dit was de outfit, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Wat vinden jullie van de outfit?

Liefs, Cathelijne

Shirt – Pull and Bear
Broek – Pull and Bear
Schoenen – Nike
Leren jasje – Only
Armbandje – 3&60
Jas – New Look

3 gedachtes over “OOTD ~ Cathelijne ~ 1

Geef een reactie

