10 juni

Hey allemaal,

Sorry dat het artikel van vandaag zo laat online is gekomen, ik heb het de laatste tijd erg druk (slecht excuus, ik weet het). Vandaag, 10 juni, gingen we naar Nijmegen voor school. Toen ik half zes thuis kwam, moest ik snel naar dansen en toen ik thuis kwam was het al snel tien uur. Ik had in de tussentijd geen tijd om ‘even’ een blogartikel te tikken, dus doe ik het nu, in mijn bed.

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind de laatste paar weken voor de zomervakantie altijd ontzettend vermoeiend. We hebben heel veel projecten, want ja, de laatste periode duurt nu eenmaal het langste. Ook hebben we bijna toetsweek, waar ik nog steeds niet aan ben begonnen. En dan heb je ook nog eens zin in de zomervakantie.

Maar goed, ik zal ophouden met zeuren. Volgende week is het DIY-week op onze blog! We zijn inmiddels druk bezig met alle DIY’s maken, de artikelen schrijven en foto’s bewerken. We hopen dat jullie het onwijs leuk gaan vinden! Ook komt er deze vrijdag de eerste OOTD aan. Nou ja, niet echt de eerste natuurlijk, maar vanaf vrijdag zal er elke week een OOTD online komen:).

Oh, en de zomer komt er alweer aan! Er zijn al een paar mooie dagen geweest, alhoewel het aantal mooie dagen wel tegenviel. Ik heb in ieder geval echt heel erg zin in de zomer. Lekker weer, strand, zon, ijsjes, zwemmen en natuurlijk vakantie:).

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook zo’n zin in de zomer?

Liefs, Cathelijne

2 gedachtes over “10 juni

  1. Ja ik heb het ook altijd druk in de laatste weken voor de zomer vakantie (waar ik super veel zin in heb) dus ik begrijp je excuus! Ik kijk erg uit naar de DIY-week!jullie doen het super blijf zo doorgaan!:)
    Xx minouschka

    Like

Geef een reactie

