Shorts stash

IMG_4935

De zomer komt er bijna aan! Dit betekent dat het lekkerder weer wordt en we de korte broekjes weer uit de kast mogen trekken. Zelf ben ik, Cathelijne dol op korte broekjes, ze zijn niet te warm, zijn leuk te combineren en zitten lekker. Ik heb aardig wat shorts, ik koop ze graag en ik heb er erg veel van mijn nicht gekregen. Vandaag wil ik ze met jullie delen. Veel plezier met lezen!

IMG_4886

Ten eerste heb ik deze short met streepjes van Bershka. Deze heb ik vorig jaar gekocht en ik vind hem erg leuk. Ik heb hem vorig jaarerg vaak gedragen en dit jaar heb ik hem ook al een keer aangehad.

IMG_4885

Deze short heb ik van mijn nicht gekregen. Hij heeft een vrij hoge taille, wat erg handig is aangezien ik graag croptops draag. Ook deze draag ik erg vaak.

IMG_4890

Deze witte short kocht ik vorig jaar bij Forever21. Hij is wit en van een dunne stof. Zoals jullie misschien wel weten ben ik echt dol op witte kleding (vooral met een bruine huid) dus deze vind ik ook erg mooi. Hij ziet er op de foto wel een beetje gelig uit, maar in het echt is hij veel witter.

IMG_4894

Ook heb ik nog een simpele spijkershort van H&M. Lekker basic.

IMG_4896

Ook deze short kreeg ik van mijn nicht. Hij is fel roze, wat ik erg leuk vind.

IMG_4902

Deze short, die ik ook van mijn nicht heb gekregen, is geruit en dat vind ik heel mooi. Aan de achterkant heeft hij twee zakjes met knoopjes en hij heeft een bruin gevlochten riempje. Ook deze vind ik echt hartstikke leuk.

IMG_4912

Ook deze short is geruit. Deze short heb ik al best wel lang, hij is dus aan de kleine kant, maar ik pas heb nog wel.

IMG_4914

Dan heb ik nog een zwarte short. Hij heeft een paar lichtere en donkerdere plekken, wat ik wel heel mooi vind. Verder is het gewoon een normale zwarte short.

IMG_4918

Dit broekje van Protest is niet echt een broekje waarmee ik naar school ga, maar meer iets waar ik mee naar het strand ga. Ik kan er ook in zwemmen. Hij is bruin en heeft wat roze details.

IMG_4922

Ook heb ik nog een roze broekje. Deze heb ik al vrij lang. Ik heb hem erg veel gedragen.

IMG_4926

Als laatste heb ik een beige broekje van H&M. Deze vind ik erg mooi en zit ook heel lekker. Deze draag ik erg vaak.

Dit waren al mijn shorts. Ik vind ze allemaal erg leuk. Helaas kan ik ze hier in Nederland niet onwijs vaak aan, dus draag ik ze vooral op vakantie (ze passen alleen niet allemaal meer in mijn koffer, en kiezen vind ik best lastig). Hopelijk wordt het in Nederland wel wat lekkerder weer, zodat ik ze aankan:).

Wat vinden jullie van mijn shorts?

Liefs, Cathelijne

Een gedachte over “Shorts stash

Geef een reactie

