25 questions tag

img_4922  Heey! Een tijdje geleden kwam ik de 25  questions tag tegen. Dit is een tag met 25 vragen. Alle vragen zijn een beetje random, daar houd ik wel van. Vandaag beantwoord ik deze tag.

1. Heb je huisdieren?
Ik heb twee hele lieve huisdieren, een kat en een hond. Onze kat heet Nona en onze hond heet Charlie. Helaas mogen ze elkaar niet echt, waardoor Nona inmiddels boven ‘woont’ en Charlie beneden. Stiekem hoop ik toch dat ze ooit een keer heel lief naast elkaar gaan slapen.

2. Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn.

Mijn deken want ik schrijf dit op bed, mijn telefoon en mijn telefoonoplader.


  3. Hoe is het weer nu?

Het is niet extreem warm, wat ik het liefst wel zou willen aangezien het vol op lente is. Gelukkig schijnt het zonnetje wel lekker en is de lucht mooi blauw.


4. Rij je en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad?

Nee ik heb mijn rijbewijs nog niet en ik moet ook nog wel even wachten. Gelukkig heb ik nog nooit een ongeluk gehad. Ik hoop ook dat dat niet gaat gebeuren, maar je kan niet alles voorkomen natuurlijk.


5. Hoelaat was je vanochtend wakker?

Ik sliep bij Cathelijne en ik werd rond 10 over 11 wakker. Eigenlijk was ik ook al eerder wakker geworden door een vliegtuig dat heel veel geluid maakte, waar ik me helemaal rot door schrok, maar om 10 over 11 kwam ik echt uit bed.


6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Vanochtend. Meestal douche ik in de avond maar ik had vanochtend wel zin om te douchen.


7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Gisteravond ging ik friends with benefits kijken met Cathelijne. Ik vond het best wel een leuke film en ik heb erg gelachen.


8. Wat staat er in je laatste smsje?

Ik sms niet zo vaak neer. Ik whatsapp vooral. Het laatste Whatsappje was in de groeps app van mijn klas. Een jongen zei ‘nu wel ja’.


9. Wat is je ringtone?

Een simpele ringtone van de Apple ringtones. Hij heet ‘nachtuil’.


10. Ben je weleens in een ander land geweest?

Ik ben in best veel landen geweest! Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland, Noorwegen, Duitsland, Denemarken, Schotland en België. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, maar dat vind ik niet zo erg. Ik houd echt ontzettend veel van reizen en ik zou heel graag een keer naar Canada of Australië willen gaan.


11. Houd je van sushi?

Ja! Vroeger leek het mij altijd heel vies. Ik vond rauwe vis met zeewier nou niet echt enorm smakelijk klinken. Sinds een paar jaar ben ik er gek op, maar ik houd het nog steeds op niet te exotische dingen.


12. Waar doe je boodschappen?

Mijn ouders doen meestal de boodschappen. Volgens mij gaan ze vooral naar de Albert Heijn en de Jumbo.


13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Nee en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen. Ik vind het een beetje een eng idee.


14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Ik heb een heel lief zusje van 12.


  15. Heb je een computer of laptop?

Ja ik heb een laptop. Nou ja, officieel is hij eigenlijk van mijn moeder, maar ik heb hem een soort van overgenomen:).


16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

In november wordt ik 15.


17. Draag je een bril of lenzen?

Nee, ik zie gewoon normaal. Eerlijk gezegd ben ik ook wel blij dat ik geen bril of lenzen hoef te dragen, omdat ik totaal geen brillen hoofd heb en omdat lenzen in en uit doen mij een heel vervelend werkje om te doen lijkt.


  18. Verf je je haar?

Nee. Ik wil het wel graag in een ander kleurtje hebben, maar ik weet nog niet zo goed welke.


19. Wat ben je van plan vandaag te doen?

De dag is al bijna afgelopen. Ik heb dus met Cathelijne gelogeerd. We hebben t-shirts gekocht voor een hockeytoernooi en een beetje foto’s gemaakt.


20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Gisteren nog. Ik moest huilen tijdens het kijken van de film friends with benefits. Eigenlijk gebeurde er helemaal niet iets extreem zieligs. Maar ja, ik moet nou eenmaal enorm snel huilen bij films.


21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Ik houd wel van een pizza caprese, dus tomaat en mozzarella. Ik weet het, niet zo speciaal.


22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Ik houd meer van hamburgers. Ik vind de kaas op cheeseburgers nooit lekker. Het is altijd zo chemisch. Nee, doe mij maar een hamburger.


23. Heb je weleens een nachtje doorgehaald?

Eigenlijk niet echt.


24. Wat is de kleur van je ogen?

Ik heb groene ogen.


25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

Nee. Ik kan dat trouwens wel tussen Cola light en normale Cola.

Dit was de tag. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ik tag iedereen om deze tag ook in te vullen. Ik zal de vragen hieronder zetten.

Liefs,

Hannah

1. Heb je huisdieren
2. Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn
3. Hoe is het weer nu?
4. Rij je en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad?
5. Hoelaat was je vanochtend wakker?
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
8. Wat staat er in je laatste smsje?
9. Wat is je ringtone?
10. Ben je weleens in een ander land geweest?
11. Houd je van sushi?
12. Waar doe je boodschappen?
13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
14. Hoeveel broers en zussen heb je?
15. Heb je een computer of laptop?
16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
17. Draag je een bril of lenzen?
18. Verf je je haar?
19. Wat ben je van plan vandaag te doen?
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
23. Heb je weleens een nachtje doorgehaald?
24. Wat is de kleur van je ogen?
25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

2 gedachtes over “25 questions tag

Geef een reactie

