Favoriete schoenen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hey, ik houd heel erg van schoenen. In dit artikel wil ik daarom mijn favorieten schoenen met jullie delen. Ze staan in een random volgorde. Veel plezier met lezen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb een paar lage All Stars. Ze zijn wit en er zitten een paar gaatjes in. Dat vind ik echt ontzettend leuk! Ze zijn anders dan de normale witte All Stars.

Ik had ook nog een paar hoge grijze All Stars, alleen die zijn helaas echt te klein.

IMG_4441

Deze Nikes heb ik een paar maanden geleden in een artikel laten zien. Ik vind ze enorm leuk! Ze zijn lekker fel en vooral heel erg leuk voor in de zomer. Zie hier het artikel.

IMG_4436

Ik heb een paar zwarte laarsjes. Deze laarsjes heb ik gekocht in de Via Mio. Ze zijn erg leuk en passen bijna overal bij. Ik kocht deze afgelopen winter en heb ze sinds toen enorm vaak gedragen.

width=

Ook heb ik deze hoge zwarte laarzen. Ik vind deze schoenen zo enorm gaaf. Ik draag ze niet enorm vaak, dit komt door mijn lengte. Ik ben al vrij lang, en met deze schoenen al helemaal. En alle lange meiden uit mijn klas dragen helemaal nooit hoge schoenen, waarom ik al helemaal enorm lang ben. Ik wil ze wel wat vaker gaan dragen. Morgen doe ik ze direct aan, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als laatste heb ik deze slippers van Abercrombie. Ik vind ze echt ontzettend leuk! Ik draag ze erg vaak in de zomer, maar ik heb ze dit jaar natuurlijk nog niet zo vaak aan gehad.

Dit waren mijn favoriete schoenen. Ik hoop dat jullie de schoenen leuk vinden!

Welke schoenen vind jij het leukst?

Liefs, Cathelijne

7 gedachtes over “Favoriete schoenen

Geef een reactie

