Favoriete sieraden

img_4481

Sieraden maken je outfit af en zorgen ervoor dat het lijkt als of je veel meer aandacht hebt besteedt aan je outfit. Ik ~Hannah~ draag zelf regelmatig sieraden. Daarom leek het mij leuk om mijn drie favoriete sieraden van dit moment met jullie te delen.            Ik draag heel vaak mijn tattoo chokers. Een choker is een elastisch kettinkje, die strak om je nek heen zit, vandaar ook de naam. Zelf vind ik tattoo chokers heel gaaf, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen ze geweldig vind. Ik heb twee tattoo chokers. De een heb ik al meer dan vijf jaar en kreeg ik ooit als cadeautje. Daardoor weet ik niet meer waar hij vandaan komt. De ander heb ik zelf gemaakt. Hier staat ook een DIY van op onze blog.           Dit zilveren kettinkje van de Brandy Melville draag ik ook erg vaak. Vanaf het moment dat ik hem heb heb ik hem serieus bijna elke dag gedragen. Het is een hele subtiele ketting en daar houd ik van. Het bedeltje dat er aan hangt is Saturnus. Ik vind hem heel schattig en doordat hij zo minimalistisch is valt hij met heel veel outfits te combineren. Ook is hij heel makkelijk met andere kettingen te combineren.            Dit gouden armbandje komt ook van de Brandy Melville. Hij is net zoals het vorige kettinkje erg subtiel. Vorig jaar was ik dol op statement kettingen, maar ik merk dat ik op dit moment meer neig naar de iets eenvoudigere sieraden. Het blauwe steentje vind ik heel leuk. Ik vind het een erg mooi armbandje en ik draag hem met veel plezier. Helaas valt hij wel erg los rondom mijn polsen Dit waren mijn drie favoriete sieraden. Zoals jullie zien draag ik bijna alleen maar kettingen en armbanden. Ik heb wel gaatjes in mijn oren, maar ik vergeet vaak om er oorbellen in te doen. Verder vind ik ook niet dat ik ontzettend leuke ringen heb. Welk sieraad vind jij het leukste? Liefs, Hannah

3 gedachtes over “Favoriete sieraden

Geef een reactie

