Lush Lemony Flutter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lemony Flutter is een van de bekendste nagelriemcrèmes die er is. Hij zou je nagels sneller laten groeien, sterker maken en gespleten nagels tegengaan. Ook zou het perfect zijn voor droge plekjes. In deze review ga ik, Cathelijne, kijken of hij echt zo goed is als beweert wordt.

1069

De nagelriemcrème heeft een dikke substantie, waar je maar een heel klein beetje voor nodig hebt. Ik smeer de crème twee keer per dag: als ik wakker word en voordat ik ga slapen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor mijn handen gebruik ik ongeveer de grootte van een erwt. Dit is erg weinig, waardoor je er heel lang mee kan doen. Dit verdeel ik over mijn nagels en smeer ik in. Na het gebruik zijn mijn nagels een beetje vettig, maar niet zo enorm erg dat ik me eraan stoor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier zie je mijn nagels voordat ik Lemony Flutter begon te gebruiken. Mijn nagels zijn erg gespleten, mijn nagelriemen zijn niet goed terug geduwd en ik heb erg veel last van velletjes. Ze zien er dus erg onverzorgd uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn mijn nagels na twee weken Lemony Flutter twee keer per dag gebruiken. Op de foto is het niet heel duidelijk, maar in het echt zie je een enorme verbetering. Mijn nagels zijn nog wel een beetje gespleten, maar zeker minder. Ook heb ik geen velletjes meer en kon ik mijn nagelriemen makkelijk terugduwen. Mijn nagels zijn echt veel mooier geworden.

1077

Dit zijn de ingrediënten. Ik lees de ingrediënten eigenlijk nooit, ik heb er ook niet heel erg verstand van. Hier kan ik dus helaas niet veel over zeggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben erg enthousiast over deze nagelriemcrème van Lush. Hij werkt goed en ruikt daarnaast ook enorm lekker naar citroen. Of het je nagels sneller laat groeien weet ik niet, daar zou ik het langer voor moeten testen. Mijn nagels en nagelriemen zien er in ieder geval veel beter uit na dat ik deze crème een tijdje had gebruikt. Ik raad dit product dus zeker aan als je nagels wel wat extra verzorging kunnen gebruiken!

Heb jij deze nagelriemcrème van Lush? Zo ja, wat vind je ervan?

liefs, Cathelijne

9 gedachtes over “Lush Lemony Flutter

  1. Over de lemony flutter heb ik ook heel veel goeds gehoord! Misschien moet ik het ook maar eens een kans geven. Wat me wel weerhoud is het feit dat de Lush niet in de buurt zit, en als ik heel eerlijk ben vind ik het ook niet echt goedkoop. Maar je ziet wel een positieve verandering, dus waarschijnlijk is het ’t gewoon waard!

    Like

  2. Ziet er superhandig uit! 🙂 Mijn nagels zijn mijn pareltjes, maar spijtig genoeg heb ik ook last van moeilijk terugduwende nagelriemen en velletjes .. Dus ik zou deze creme zeker eens willen gaan halen 🙂 Weet je toevallig nog hoeveel je hem hebt betaald? 🙂 Liefs! x

    Like

Geef een reactie

