Wat ik kreeg voor mijn verjaardag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hoi allemaal, zoals ik vorige week vertelde was ik woensdag 15 april jarig. Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gekregen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van mijn ouders kreeg ik een set met wat dingen van Rituals. Erg lekker!

Ook kreeg ik een draadloze muis voor mijn laptop. Dit is handig, want ik kon echt niet omgaan met de muis van een laptop.

Ook kreeg ik van hen deze theekop van blond. Ik vind hem echt superleuk. Hij is lekker groot, er past een halve liter in. Dat vind ik fijn, want ik houd erg van thee.

Deze dopper kreeg ik ook van mijn ouders. Dit is een handige fles voor naar school. Hij lekt namelijk niet en heeft een handig formaat.

Als laatste mocht ik ook nog een nieuwe tas uitzoeken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van mijn zusje kreeg ik twee stapelkettinkjes. Eentje is helemaal goud met een hartje, een strikje en een ander steentje. De ander is goud met zwart en heeft drie hartjes.

Ik vind ze allebei superleuk en schattig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op mijn verjaardag zelf kwamen er ook een paar mensen. Ik kreeg toen een eyeliner. De eyeliner is erg fijn, het kwastje is dun en hij blijft veel beter zitten dan mijn vorige eyeliner. Ook kreeg ik een blauw oogpotlood, ook die vind ik erg mooi, en een oogschaduwdoosje.

Ook kreeg ik die dag twee bonnen van Etos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Hannah kreeg ik een kettinkje met een vierkantje eraan. Deze vind ik echt enorm mooi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kreeg ik de nagelriemcrème van Lush. Ook hier ben ik enorm blij mee, want mijn nagels zagen er echt niet meer uit. Over deze nagelriemcrème zal ik waarschijnlijk nog een review schrijven over een paar weken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Lieke en Michelle, twee vriendinnen uit mijn hockeyteam, kreeg ik een ketting. Deze vind ik heel leuk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kreeg ik een bon van H&M.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Anouk, een vriendin uit mijn klas, kreeg ik een scrub en een douchegel. Echt superlekker! Ook kreeg ik een fashioncheque.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Anne, ook een vriendin uit mijn klas, kreeg ik een kettinkje. Het is een ketting met een half maantje eraan. Ik vind hem echt enorm schattig en leuk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Frederieke, een andere vriendin uit mijn klas, kreeg ik een nagellakje met een hele leuke kleur, een douchegel, een masker en een chocoladereep van Tony chocolonely, die al op is. Superlekker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Teresa, ook een vriendin uit mijn klas, kreeg ik een pakket met handzeep, handcrème, een vijl en een handdoekje. Ook kreeg ik een foam voor onder de douche van Rituals.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Puck, een vriendin uit mijn klas en uit mijn hockeyteam kreeg ik een ketting met ‘Katt’ eraan (ik word altijd Katt genoemd). Deze ketting vind ik erg gaaf.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Hannah, ook een vriendin uit mijn klas en hockeyteam, kreeg ik een draadloze oplader. Dat is echt superhandig voor als je mobiel leeg is en er is nergens een stopcontact of je hebt geen oplader bij je. Ook kreeg ik een masker, een scrub en een douchefoam.

Op zondag 26 april vierde ik het voor de rest van mijn familie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kreeg toen deze pot met bodylotion. Ik vind hem echt enorm lekker!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook kreeg ik toen oortjes. Oortjes had ik echt nodig. Ik heb drie maanden met oortjes gedaan die ik met plakband aan elkaar had geplakt, maar daarna kwam er opeens geen geluid meer uit één kant. Ik ben dus erg blij met deze oortjes. Ook kreeg ik twee Mason Jars en een oogschaduwkwast.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van mijn opa en oma kreeg ik dit sieradenrekje. Dat is echt onwijs handig. Ik had net allemaal kettingen gekregen. Ik ben dus erg blij met dit rekje.

Ook kreeg ik van mijn opa en oma een armbandje. Die is helaas iets te groot, dus we gaan hem na de vakantie ruilen voor een kleinere. Hij was wel erg schattig.

Ook kreeg ik van sommige mensen geld.

Dit was alles wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben echt enorm blij met alles! Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!

Wat vind jij het leukste cadeautje?

Liefs, Cathelijne

7 gedachtes over “Wat ik kreeg voor mijn verjaardag

Geef een reactie

