Ik wil weer lezen ~ update

Hoi allemaal! Vorige maand plaatste ik een artikel met een aantal doelen waardoor ik hopelijk weer meer zou gaan lezen. Ik had jullie een update beloofd, dus vandaag vertel ik of het mij gelukt is om deze doelen te behalen.

Dit waren mijn doelen:

– Elke dag minimaal 25 bladzijdes lezen van een boek (dit vind ik zelf niet heel veel maar als ik eenmaal bezig ben zal ik waarschijnlijk wel langer doorgaan)

– Minimaal 1 kwartier per dag aan lezen besteden. 

– 3 boeken uit lezen (minimaal één Engelse).

– Mijn telefoon weg leggen in mijn vrije tijd en in plaats daarvan lezen.

Doel 1: Dit is mij de eerste week gelukt, daarna heb ik het verwaarloosd.

Doel 2: Ook dit is alleen in de eerste week gelukt.

Doel 3: Ik vind het heel slecht van mezelf maar het is mij alleen gelukt om in de eerste week een boek te lezen. Daarna ben ik gestopt. Maar achteraf denk ik dat als ik door was gegaan, het mij zeker was gelukt.

Doel 4: Dit is redelijk gelukt. Natuurlijk was dit niet echt een doel, meer een soort van tip aan mezelf waardoor ik mij beter aan de andere doelen zou kunnen houden.

Zoals jullie zien heb ik de doelen niet kunnen voltooien. Dat vind ik eerlijk gezegd erg jammer en ik denk dat ik hetzelfde aankomende maand ook weer ga proberen. Hopelijk heb ik hierbij meer succes.

Ik zal ook heel even laten zien welk boek ik dan heb gelezen en wat ik van het boek vond.

Ik heb het boek Papertowns gelezen van John Green. Ik vond het een heel erg mooi boek. En vooral de roadtrip die erin voor kwam vond ik heel leuk om te lezen.

Het boek gaat over een jongen, quinten, die verliefd is op zijn buurmeisje, Margo. Margo is erg populair en klimt op een avond opeens zijn slaapkamer binnen. Samen met quinten neemt ze wraak op een aantal mensen die iets gemeens hebben gedaan tegen haar. Maar de volgende dag is Margo spoorloos verdwenen. Langzamerhand ontdekt quinten een aantal hints die naar de plek leiden waar Margo zich verborgen houdt. Tijdens zijn zoektocht leert hij een hele andere kant van haar kennen.

Wisten jullie trouwens dat Papertowns ook verfilmd wordt? Ahhh ik heb zo veel zin om de film te zien. Ik heb ook al ontdekt wie de hoofdrolspelers zijn. Quinten wordt gespeeld door Natan Dalex en Margo door Cara delevigne. Ik vind Natan Dalex echt heel goed bij de rol van Quinten passen, maar helaas had ik me Margo wel iets anders voorgesteld. Verder vind ik Cara heel leuk hoor, alleen ik had zelf denk ik iemand anders gekozen voor de rol van Margo.

Dit was mijn update. Het spijt me dat ik mij zo slecht aan mijn doelen heb gehouden, maar volgende maand ga ik het gewoon weer proberen! Als jullie daar ook een update over willen lezen moeten jullie het maar achterlaten in de reacties. 

Liefs,

Hannah

Geef een reactie

