24 april

  Hoi allemaal! Vandaag is het 24 april, dat betekent voor ons dat we eindelijk meivakantie hebben, yes!

Eerlijk gezegd vind ik dat dit jaar echt heel snel voorbij gaat. Het is al weer bijna zomer! En ons blog bestaat ook al bijna een jaar, wajoow. Binnenkort zijn we trouwens van plan om de layout van onze site aan te gaan passen. We zijn onze huidige layout een beetje zat en onze header hebben we nooit echt heel erg mooi gevonden.

Merken jullie ook dat het echt lente aan het worden is? Want aahhh het weer! We hebben al een aantal keeer een temperatuur meegemaakt waar we zeker niet over moeten klagen. Helaas heeft Nederland nog steeds wel zijn bekende regenbuitjes. Maar dat veranderd niets aan de lente vibes, want woow er zijn weer bloemen! En de bomen krijgen ook weer groene blaadjes!!! Oké, ik kom nu misschien een beetje overdreven over, maar ik heb gewoon een beetje last van lente kriebels denk ik. Ik vind de lente gewoon zo’n leuk seizoen -stiekem vind ik herfst nog leuker.

Ik ga zelf ook nog op vakantie naar Engeland, op bezoek bij mijn opa. Ik heb er echt ontzettend veel zin in. Dit is trouwens de eerste keer dat Charlie mee gaat. De afgelopen paar jaar gingen we vaak met het vliegtuig naar mijn opa. Daarvoor gingen we altijd reiden met de auto naar Frankrijk, van af daar namen we de boot naar Engeland en daarna reden we naar mijn opa. Maar doordat Charlie deze keer mee gaat wordt met de boot gaan of met het vliegtuig iets lastiger. Daarom gaan we voor de eerste keer met de bekende tunnel die onder de zee loopt, oehh spannend!

Op dit moment zijn Cathelijne en ik druk bezig met iets heel leuks. Wat dat precies is gaan we alleen nog niet zeggen, maar het zal ergens in mei wel online komen, dus houd onze site in de gaten!

Meer heb ik eigenlijk niet te melden. Ik wens iedereen een hele fijne vakantie!

Liefs,

Hannah

Een gedachte over “24 april

Geef een reactie

