Nieuw haar ~ 2

Hee allemaal, herinneren jullie je het artikel nog waarin ik vertelde dat ik naar de kapper  was geweest? Waarschijnlijk niet, want dat was al weer langer dan een half jaar geleden. Dit was de laatste keer dat ik naar de kapper was geweest, dus vond ik het vorige week zaterdag wel eens tijd om nog een keertje naar de kapper te gaan. Vandaag zal ik jullie mijn nieuwe haar laten zien.

146

147Voor

Dit was mijn haar voordat ik naar de kapper ging. Je kunt zien dat het erg nodig was om naar de kapper te gaan. Bijna elke haarpunt was gespleten en mijn haar kon niet meer stoppen met pluizen. De weken voordat ik naar de kapper ging, heb ik gewoon mijn haar vast gedaan elke dag, omdat ik elke dag gewoon een bad hairday had.

Na 


148

Dit is mijn haar nu. Ik ben er echt enorm blij. Er is een stukje afgegaan, en ik heb laagjes. Ook zitten er nu meer highlights in, die zie je het meeste aan de bovenkant van mijn haar.

Ik zie echt verschil nu. Het pluist veel minder en het zit leuker. Ik ben er heel erg blij mee:).

Wat vinden jullie van mijn nieuwe haar?

Liefs,

Cathelijne

Geef een reactie

