Collective haul lente

Hoi allemaal! De laatste tijd heb ik een aantal hele leuke kledingstukken gekocht. Ik ben er heel blij mee en vandaag wil ik ze dan ook graag met jullie delen! Veel plezier met lezen.

Ik plaatste een tijd geleden een bestelling bij forever 21.

IMG_2901Als eerste bestelde ik een nieuwe jas voor in de lente. Hij heeft een okergele kleur en is van stof. Verder heeft hij een capuchon. Hij is niet echt warm, maar dat vind ik ook niet belangrijk voor een lente jas. Ik vind hem zelf echt heel erg leuk!

IMG_2797Ook kocht ik dit witte oversized shirt. Er staat Stockholm op en ik vind hem echt heel gaaf. Hij heeft zakken, wat ik zelf een heel leuk detail vind.

IMG_2755Ik kocht dit leuke witte shirt waar yes please op staat. Hij is een beetje cropped en de bovenkant en onderkant zijn van een doorzichtige stof gemaakt. 

IMG_2802Ik kocht ook deze zwart-wit gestreepte croptop. Hij is een klein beetje of shoulder. Ik houd echt van streepjes merk ik de laatste tijd. Ik vind het een hele mooie croptop.

IMG_2800Verder kocht ik ook deze blauwe croptop. Hij heeft een hoge hals en een lichtblauw patroontje. Ik vind hem heel erg mooi.

IMG_2801

Ik kocht ook nog dit groen-blauw geruite rokje. Het is een skaterskirt. Ik vind hem heel tof.

IMG_2804

Als laatste kocht ik ook nog dit geruite houthakkersblouseje. Hij is groen met blauw, wit en een klein beetje geel. Ik vind het zelf een hele mooie kleuren combinatie.

Vorige week vierde een vriendin van mij haar verjaardag in Amsterdam. Daar heb ik ook nog een aantal hele leuke dingen gekocht.

IMG_2793Bij de Bershka kocht ik dit lichtgele topje. Hij is cropped en valt een beetje losjes. Ik vind hem heel leuk.

  Bij de Pull & Bear kocht ik als eerste dit hele leuke donkerblauwe t-shirt. Hij heeft een klein wit randje bij de hals en aan de onderkant staat ‘New York is killing me’. Hij doet me een beetje denken aan de shirts van Brandy Melville. Ik vind het echt een heel leuk shirt.

IMG_2799Ook kocht ik bij de Pull & Bear een lichtroze t-shirt. Er staan negen grijze hartjes op met een streep er doorheen, waardoor het net een soort van boter, kaas en eieren lijkt. Ik vind hem echt heel erg mooi.

Als laatste kocht ik bij de Brandy Melville een kettinkje en een armbandje.

IMG_2811IMG_2826Ik kocht dit zilveren kettinkje. Hij is heel subtiel en heeft als hangertje de planeet Saturnus. Ik vind hem heel schattig en hij valt bij bijna alles te combineren.

IMG_2820Ook kocht ik dit gouden armbandje. Er hangt een turquoise steentje aan. Ook deze is heel subtiel. Zelf vind ik hem heel mooi.

Dit waren kledingstukken die ik de afgelopen paar maanden heb gekocht. Ik bener ontzettend blij mee. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

Liefs,

Hannah

Een gedachte over “Collective haul lente

Geef een reactie

