Pasen ~ nail art

IMG_2865 Nail art 056

Hey allemaal! Volgende week is het Pasen. Daarom leek het me leuk om vandaag een nail art te maken met het thema Pasen. Ik ~ Cathelijne ~ zal zes verschillende nail arts laten zien. Veel plezier met lezen!

Ik gebruik trouwens geen dotting tol ofzo. Ik heb een fineliner die op is, daarmee kan ik dunne lijntjes en stipjes zetten. Als ze heel dun moeten zijn, gebruik ik de punt van mijn passer.

IMG_29001. Het kuikentje

De eerste nail art is een kuikentje. Hiervoor heb je geel, oranje, zwart en wit nodig.

Begin met je hele nagel geel lakken. Lak hierna met wit een schil aan de bovenkant en aan de onderkant. Hierna maak je de oogjes en het snaveltje. Dan is hij alweer klaar!

IMG_2898

2. Paashaas

De tweede nail art is een paashaas. Hiervoor heb je bruin, zwart, wit en een kleur naar keuze nodig.

Het eerste wat je moet doen is je hele nagel in de kleur naar keuzen lakken. Ik koos voor roze. Hierna zet je een rondje van bruin in het midden en maak je hier twee oren aan; de vorm van het hoofd van de paashaas. Maak ten slotte met zwart en wit de ogen, de neus en de snorharen.

IMG_28733. Paaseitjes

Voor deze nail art heb ik allemaal paaseitjes op een nagel gelakt. Je hebt hiervoor heel veel verschillende kleurtjes nodig.

Begin met de hele nagel wit lakken. Maak hierna met allemaal verschillende kleurtjes eivormige vlekjes op je nagel. Als deze droog zijn versier je de ‘eitjes’ met wit. Dan zijn ze klaar.

IMG_28604. Stipjes

De vierde is erg simpel. Ik heb hiervoor gewoon de nagel gelakt in een kleur, en toen dat droog was met wit er stipjes over gestipt. Deze nail art is heel erg simpel, maar dat maakt hem niet minder leuk. Ik vind het vooral erg mooi staan, als je bijvoorbeeld elke nagel in een andere (pastel)kleur hebt gelakt, en daar dan stipjes over stipt.

IMG_2858

5. Bloemetjes

Ook deze nail art is erg simpel. Het enige wat je hoeft te doen is je nagel in één kleur lakken, en daaroverheen met een andere kleur bloemetjes te maken. Dit hoeft niet heel netjes, het is juist wel leuk als het een beetje slordig is.

IMG_2828

6. Paasei

De laatste nail art lijkt erg ingewikkeld, maar is eigenlijk heel simpel om te maken. Je moet je nagel in het wit lakken. Als dit droog is, ga je in horizontale lijntjes, stipjes, driehoekjes, streepjes etc. lakken. Dit geeft een erg leuk effect.

Dit waren alle nail arts. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Als jullie er eentje hebben nagemaakt, stuur dan zeker even een foto via social media! Dat zou ik heel leuk vinden.

Welke vond jij het leukst?

alvast vrolijk Pasen!

Liefs, Cathelijne

Een gedachte over “Pasen ~ nail art

  1. Wat een leuke nailart! Ik ben persoonlijk fan van de stipjes, bloemetjes en paasei 🙂 Ziet er enorm leuk uit! 🙂 Spijtig zijn mijn nagels door de winter een beetje naar de vaantjes, maar als ze opnieuw mooi gegroeid zijn, ga ik zeker eens experimenteren met deze prints 🙂 Liefs! x

    Like

Geef een reactie

