Ik wil weer lezen

Hoi allemaal! Vroeger had ik een echte leesobsessie. Als ik een nieuw boek had las ik hem meestal dezelfde dag nog uit. Ik houd nog steeds enorm van lezen, maar ik merk dat ik het de afgelopen maanden nog maar amper heb gedaan. Mijn stapel ongelezen boeken stapelt zich op en dat vind ik heel erg frustrerend om te zien. Ik wil heel graag weer net zo veel lezen als vroeger, daarom deel ik vandaag een aantal leesdoelen voor in de maand april. 

Mijn leesobsessie is eigenlijk opgehouden toen ik naar de middelbare school ging, ik kreeg het drukker en mijn vrije tijd besteed ik nu eigenlijk alleen nog maar aan vrienden, familie, school, sport en internet.
Het is niet dat ik lezen niet meer leuk vind, echt niet! Maar ik heb mezelf een beetje wijsgemaakt dat ik er geen tijd meer voor heb, terwijl dat helemaal niet waar is.

Dit zijn mijn leesdoelen voor april;

– Elke dag minimaal 25 bladzijdes lezen van een boek (dit vind ik zelf niet heel veel maar als ik eenmaal bezig ben zal ik waarschijnlijk wel langer doorgaan)
– Minimaal 1 kwartier per dag aan lezen besteden.<- 3 boeken uit lezen (minimaal één Engelse).
– Mijn telefoon weg leggen in mijn vrije tijd en in plaats daarvan lezen.

Ik ga heel erg mijn best doen om mij aan deze leesdoelen te houden. Natuurlijk kunnen jullie dit samen met mij proberen als jullie dit probleem herkennen. Aan het begin van mei zal ik een update plaatsen of het mij  gelukt is om mij aan de doelen te houden.