Winterfavorieten 2014/2015

Hoi allemaal! De lente staat weer voor de deur en daar hebben wij allebei erg naar uitgekeken.  De winter is nou eenmaal niet ons favoriete seizoen. Toch hebben we in de winter wel een aantal fijne producten gebruikt en die delen wij vandaag.

Fashion

Hannah

Dit jurkje heb ik nog niet ontzettend vaak gedragen maar ik vind hem wel heel leuk. Het is een grijs jurkje met zwarte streepjes. Hij zit heel erg lekker en hij is makkelijk te combineren met een vest of zoiets. Hij komt van de H&M.

 Deze croptop hebben jullie ook al in een outfit post kunnen zien. Het is een donker groene croptop met een donker blauwe tartan print. Hij heeft lange mouwen. Ik vind hem heel erg mooi. Hij komt van de Pull and Bear.

Ik heb twee paar schoenen die ik heel erg fijn vond in de winter.

Als eerste mijn bordeaux rode Dr. Martens. Ik heb ze nu al meer dan een jaar en ze bevallen me nog steeds heel goed. Omdat ik de kleur meer iets vind voor in de winter, heb ik ze dit seizoen weer lekker veel gedragen. Ik weet dat niet iedereen van dit soort schoenen houdt maar ik vind ze echt heel fijn.

Verder heb ik sinds een tijdje de Vans in de kleur ultimate black. Deze schoenen heb ik ook heel vaak gedragen deze winter. Vooral omdat ze bij bijna alles staan vind ik ze heel fijn, maar daarnaast vind ik ze natuurlijk ook heel erg leuk.

Mijn winterjas was een donkerblauwe Duffel coat met houtje touwtje knopen. Ik vind dit echt een ontzettend fijne jas en ik ga hem volgend jaar ook zeker weer opnieuw dragen. Hij komt van de Pull and Bear. Ik heb al een uitgebreid artikel over de jas gemaakt samen met Cathelijnes jas, voor als jullie daar benieuwd naar zijn.

 Tot mijn favoriete sieraden hoort zeker de tattoo choker. Dit is een soort van elastisch kettinkje die strak (niet knellend) om je nek heen zit. Ik heb hier al een DIY artikel over gemaakt, maar een paar dagen geleden vond ik ook mijn oude choker van vijf jaar geleden weer terug:).

Cathelijne

IMG_7490

Afgelopen winter heb ik natuurlijk onwijs veel truien gedragen.  Ik had al een keer een artikel geschreven over mijn favoriete truien, die heb ik het meest gedragen. Truien zijn lekker makkelijk om te combineren, ze zijn warm en ze zitten lekker.

Ook heb ik heel erg veel slaapsokken gedragen. Tijdens het slapen, het chillen en naar school. (Ja, ik draag slaapsokken naar school). Ze zitten gewoon ZO lekker.

IMG_2355Ik heb nieuwe enkellaarsjes gekocht deze winter. Ik droeg ze bijna elke dag, haha. Ze zijn zwart en ik vind ze erg leuk!

IMG_2515

Deze schoenen heb ik afgelopen herfst gekocht en ik vind ze erg gaaf. Het zijn zwarte laarzen met een hak en een plateauzool. Ik droeg ze niet enorm vaak. Meestal pakte ik platte schoenen of laarsjes, maar ik vind ze wel heel erg leuk!

Deze winterjas heb je al kunnen zien in mijn persoonlijke update van een paar weken geleden. Ik had hem een beetje gekocht voor het skiën, maar ik heb hem ook erg vaak naar school gedragen.

Deze oorbellen van Forever21 heb ik ook veel gedragen afgelopen winter. Het zijn driehoekjes en er zit een zalmroze kleur in. Erg mooi!

Lifestyle

Hannah

 Ik ben laatst begonnen in het boek Will Grayson Will Graison van John Green. Ik heb hem nog niet uit, maar ik vind het tot nu toe al een heel mooi boek.

Deze plaid kocht ik laatst bij de IKEA. Hij is gebreid en heeft een crème witte kleur. Hij is heel lekker zacht en warm en ik vind hem heel leuk staan op mijn bank.


 

Met ‘Sinterklaas’ kreeg ik het vierde album van One direction. Ik heb er ontzettend veel naar geluisterd en ik vind het hele mooie singles. Mijn favoriete liedjes van de cd zijn Night changes en 18.

Ik heb sinds kort een Iphone 5s en ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik vind het een hele mooie en fijne telefoon.

Ook heb ik sinds kort een kledingrek. Ik wilde al een tijdje een kledingrek en ik ben er dan ook heel erg blij mee.

Cathelijne

Ik kreeg afgelopen winter een Laptop. Ik ben er echt onwijs blij mee. Het is de Acer V15 Het is enorm handig voor school, Youtube, Netflix, bloggen en andere dingen. Mijn laptop is dus zeker een favoriet!

IMG_2370

De app Wunderlist is een app waar je to-do lijsten op maakt. Ik vind het echt een hele fijne app! Ik gebruik hem voor school, voor HannahenCathelijne en voor andere random dingen.

IMG_2360

Deze winter kreeg ik een nieuwe bureaustoel. Mijn oude bureaustoel was niet echt goed, als ik er lang op zat kreeg ik pijn aan mijn rug. Dus heb ik deze nieuwe bureaustoel gekocht van Ikea. De meeste bureaustoelen zijn erg lelijk, maar deze vind ik wel leuk; Hij is wit, kan draaien en rollen, en hij kan gewassen worden.

IMG_2348IMG_2351

Bij Primark kocht ik een dekbed. Ik vind hem echt heel leuk! Het is een beetje een kerstachtig dekbed. De rode kant is een beetje ruw, maar de witte kant (de onderkant) is superzacht. Erg fijn!

Ik had een tijdje geen enkel boek meer aangeraakt, maar afgelopen winter ben ik weer begonnen met lezen. Ik lees alles op de Ereader. Dat vind ik echt enorm handig en fijn lezen. Je kan de lettertypes en –grootte veranderen, dat vind ik erg fijn. De Ereader die ik heb is van Kobo.

De boeken die ik afgelopen winter heb gelezen, zijn de boeken van de Kronieken van de onderwereld (deel 1 is stad van beenderen).  De boeken zijn geschreven door Cassandra Clare. De boeken zijn erg leuk en goed geschreven.

Beauty 


Hannah

Ik heb niet zo heel veel verschillende make up producten gebruikt. Daarom houd ik het op het gebied van beauty op één favoriet. Wel heb ik een aantal verzorgingsproducten gebruikt.

 Deze longlasting eyeliner van essence vond ik heel erg fijn. Het is zo’n eyeliner met een vilten puntje. Helaas is hij bijna op, maar ik heb hem wel best lang gebruikt. En in het begin deed hij het echt heel goed.

 Verder vond ik de bodylotion van de Hema in de geur Floral Fresh and Fascinating heel erg fijn. Hij ruikt niet alleen heel erg lekker, hij werkt ook ontzettend goed. Ik gebruik hem vooral voor mijn benen en daar worden ze ontzettend zacht van. Ik kreeg hem van een vriendin voor mijn verjaardag.

 Mijn favoriete parfum in de winter was Daisy Eau So Fresh van Marc Jacobs. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag van mijn ouders. Hij ruikt ontzettend lekker vind ik zelf. Het is een zoete frisse geur, die eigenlijk meer bij de lente hoort, maar toch heb ik hem heel vaak gebruikt.

 

Deze lipbalsem van de Hema vind ik ook heel erg fijn. Hij heeft een hele lekkere sinaasappel geur en hij verzorgd mijn lippen erg goed. Verder vind ik dat de verpakking er ook nog eens super lief uit ziet.

Cathelijne

IMG_2508

Ik heb afgelopen winter eigenlijk niet echt veel nieuwe goede make up ontdekt. Wel had ik in de voorjaarsvakantie een aantal fijne routine; Ik begon met het eraf halen van mijn oog make-up. Dit deed ik met de oog make-up remover van Nivea. Hierna waste ik mijn gezicht met facewash, een reinigingsmousse voor de normale tot gemengde huid van Nivea. Als laatste deed ik een hydraterende crème (Grown Alchemist, Camellia & Geranium Hydratating Cream. Hele fijne crème!) op mijn gezicht.

IMG_2513

Één keer in de een à twee weken gebruikte ik een masker. Dan gebruikte ik dit masker, ook van Nivea. Hij is heel erg fijn, je kunt hem als scrub en als masker gebruiken. Er zitten namelijk kleine korreltjes in. Ik merkte dat mijn huid goed reageerde op dit masker.

IMG_2512

Ook deze parfum van Katy Perry Killerqueen heb ik veel gebruikt. Ik ben niet goed in geuren omschrijven, maar hij ruikt echt enorm lekker!

Dit waren onze favorieten van afgelopen winter. Het zijn er echt heel erg veel haha. Zondag of dinsdag zal ook de foto’s van winter 2014/2015 komen!

Verder zullen we geen artikelen plaatsen van ons apart. We zitten nu midden in de toetsweek en we hebben het nogal druk. De week daarna krijg je natuurlijk weer een artikel op vrijdag en zondag, zoals je gewend bent:).

Wat zijn jouw favorieten van afgelopen winter?

Een gedachte over “Winterfavorieten 2014/2015

Geef een reactie

