Avondroutine ~ Cathelijne

hey allemaal, vandaag deel ik – Cathelijne – met jullie mijn avondroutine, dus alles wat ik ’s avonds doe voordat ik ga slapen. Veel plezier met lezen!

Ik ga meestal rond acht/negen uur naar boven. Dit is niet elke dag zo. Maandag en woensdag heb ik ballet en ben ik pas rond negen uur thuis.

Het eerste wat ik doe als ik boven ben, is mijn tas inpakken. Ik moet vaak nog wat huiswerk maken en nog wat leren, dus dat doe ik dan ook even.

Als ik mijn thuis in heb gepakt, ruim ik mijn kamer even op – probeer ik in ieder geval. Ik ruim mijn kleren en bureau op en doe mijn gordijnen omlaag. Ik zorg ervoor dat ik na het douchen direct kan gaan slapen.

Daarna ga ik douchen. Ik douche altijd in de avond. Dit vind ik fijner, want ik heb nooit tijd in de ochtend en dan moet je je haar föhnen, daar heb ik nooit geduld voor.

Voor het douchen haal ik mijn make up eraf met een make up remover van Nivea. Onder de douche gebruik ik een facewash van Nivea. Soms gebruik ik een masker in plaats van facewash. Dat probeer ik een keer per week te doen.

Mijn haren was ik één keer in de vier à vijf dagen. Hiervoor gebruik ik de shampoo en conditioner van Andrélon die speciaal voor highlights is. Deze shampoo en conditioner vind ik erg fijn! Als ik niet mijn haren was, doe ik mijn haren meestal in een knot, zodat het droog blijft. Alleen als ik heb gesport doe ik dat niet.

De douchegel die ik gebruik verschilt een beetje. Ik kijk vaak wat er in de badkamer ligt. De douchefoam van Rituals vind ik echt enorm lekker, alleen die is helaas al heel lang op.

Na het douchen poets ik mijn tanden en borstel ik mijn haren, ik weet dat dit slecht is, maar mijn haar is altijd heel zacht en klitloos na de conditioner. En als ik het niet borstel ben ik de volgende dag echt enorm lang bezig met het uitborstelen, en zit het waarschijnlijk ook niet goed. Hierna doe ik een vlecht in. Dit doe ik eigenlijk altijd, ook als ik mijn haar niet heb gewassen. Zo ben ik veel korter bezig de volgende dag met mijn haar borstelen. Verder doe ik niet veel met mijn haar.

Als laatste doe ik nog een crème op mijn gezicht. Deze crème van de Grown Alchemist is erg fijn.

Rond half elf lig ik meestal in bed. Ik lees altijd nog even een boek en ga dan slapen.

 

Dit was mijn avondroutine! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden:)

Wat is jullie avondroutine?

Veel liefs,

Cathelijne

 

3 gedachtes over “Avondroutine ~ Cathelijne

  1. Haha Katt, lees het stukje over douchen nog is: Daarna ga ik douchen. Ik douche altijd in de ochtend. Dit vind ik fijner, want ik heb nooit tijd in de ochtend en dan moet je je haar föhnen, daar heb ik nooit geduld voor….. Dus wnr douche je nou? 🙂 xx

    Like

Geef een reactie

