Lente-tag

Hey allemaal! Het is alweer bijna lente. Daarom ga ik vandaag de lentetag doen. In deze tag beantwoord ik een paar vragen over de lente. Veel plezier met lezen!


Wat vind je het leukst aan de lente?

De lente vind ik echt een geweldig seizoen! Eigenlijk vind ik bijna alles wel leuk aan de lente. Haha. Lekker weer, zonnebril op, geen jas aan buiten, de kleding, in de tuin zitten, de zon, mijn verjaardag, buiten zitten in de pauzes. Ik houd van de lente!

Wat is je favoriete outfit in de lente?

Ehm. Ik denk een jurkje met bloemetjes, een spijkerjasje en slippers. Mijn haar in een vlecht en een zonnebril op.

Of een croptop, een kort broekje (of een lange broek, aangezien het niet zo vaak voor komt dat je een korte broek aan kan in de lente), witte All Stars en los haar.

Of een gewoon een simpel shirtje met een pastelkleurtje en een broek of rokje.

Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?

Paaseitjes vind ik echt enorm lekker. Het liefste heb ik gewoon puur of melk zonder een rare vulling.

 
Wat wil je nog kopen deze lente?

Ik wil nog een nieuw spijkerjasje. Het spijkerjasje dat ik nu heb is drie jaar oud ofzo, er zit een lippenstift vlek op en hij heeft een gat bij mijn elleboog.

Verder wil ik misschien nog een nieuw jurkje, hemdje of nieuwe schoenen. En ik heb nog een broek nodig.

 
Welke nagellakkleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Pastelkleurtjes, en dan het liefste mintgroen of lichtroze.

 


Wat is jouw every day make up look in de lente?

Ik draag niet enorm veel make up in de lente. Lippenstift of eyeliner vind ik al snel een beetje te donker voor de lente. Het enige wat ik dus doe is mascara. Wel vind ik het leuk om gekleurd oogpotlood op te doen.
Favoriete eten/drinken in de lente?

IJsjes vind ik superlekker, al helemaal als het mooi weer is. En natuurlijk vind ik pizza ook enorm lekker, maar pizza eet ik in elk seizoen. Ook eet ik lekkerveel paaseitjes.

Verder vind ik smoothies, milkshakes en Frappuccino erg lekker!

Waar heb je het meeste zin in deze lente?
Hoe heb je je haar het liefst in de lente?

Mijn haar draag ik graag in een vlecht of een knot in de lente. Of ik doe mijn haar gewoon los.
Waar heb je het meeste zin in komende lente?

In het lekkere weer, al is het vandaag al superwarm voor de tijd van het jaar (ik kan zelfs in de tuin zitten zonder jas!). Ook in de meivakantie, waarin ik de hele dag in de zon ga zitten of ga afspreken met vriendinnen.

Ook heb ik zin in Pasen! Dan ga ik met Hannah mee naar een vakantiepark in BrabantJ.

 


Wat is je favoriete accessoire in de lente?

Absoluut een zonnebril. Mijn drie favoriete zonnebrillen zijn een zwarte zonnebril uit Griekenland, een pilotenbril van de H&M en een zonnebril van de Sting.

Dit waren alle vragen van de lente-tag! Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden. Ik heb in ieder geval alweer helemaal zin gekregen in de lente!

Wat vind jij leuk aan de lente?

Veel liefs,

Cathelijne
De vragen:

Wat vind je het leukst aan de lente?

Wat is je favoriete outfit in de lente?

Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?

Wat wil je nog kopen deze lente?

Welke nagellakkleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Wat is jouw every day make up look in de lente?

Favoriete eten in de lente?

Hoe heb je je haar het liefst in de lente?

Waar heb jij het meest zin in komende lente?

Wat is jouw favoriete accessoire in de lente?

3 gedachtes over “Lente-tag

Geef een reactie

