Persoonlijke update ~ skiën, weer naar school

IMG_1630

Hey allemaal! Het is vandaag zondag, de laatste dag van de vakantie (voor mij dan, sommigen hadden vorige week vakantie):. Terwijl ik dit schrijf is het eigenlijk zaterdag en zit ik in de auto. Terugrijdend naar Nederland. We hebben vandaag nog even geskied, tot vier uur/half vier. We gaan nu naar een hotel, blijven daar slapen en morgen rijden we naar Nederland.

002

Zoals ik jullie vertelde in het artikel van twee weken geleden ging ik afgelopen week skiën. Het was echt top! Ik heb veel geskied. We meten altijd hoeveel pistekilometers we op één dag hebben geskied. Dit jaar heb ik mijn persoonlijke record gehaald! Ik skiede vrijdag 77 pistekilometers! Ik heb gemiddeld meer dan 50 km geskied!

IMG_1652

Ook het weer was goed. Het was niet zo warm dat de sneeuw wegging, maar we hebben wel een paar dagen lekker in de zon gezeten. Ook heeft het twee dagen gesneeuwd.

009

We gingen elke dag best laat weg -in andere vakanties of weekends zou ik het waarschijnlijk veel te vroeg vinden, maar goed- we hadden nooit de eerste lift. Een dag gingen we lekker vroeg weg, kwart voor negen stonden we op de piste. Er was nog niemand op de piste geweest, het was zo lekker skiën! Echt heerlijk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn ski-outfit van dit jaar vind ik erg leuk; Ik droeg een felle zalmroze skibroek (van Protest). Ik wilde al heel lang een skibroek in deze kleur, dus ik was er erg blij mee. De jas die ik droeg tijdens het skiën is donkerblauw. Hij heeft een band in de taille, wat ik erg leuk vind. Ook heeft hij een (nep-)bontkraag. Deze jas draag ik niet alleen tijdens het skiën, maar ook gewoon naar school ofzo.

IMG_1887

Verder had ik een onwijs gave helm. Haha, nee. Ik heb deze helm al best lang en ik vind hem niet heel mooi meer. Maar ach, hij past nog. Het is dus niet enorm erg. Ik heb drie brillen die ik droeg afgelopen vakantie; Een skibril van Uvex. Ook droeg ik soms een zonnebril. Dit deed ik eigenlijk alleen op terrasjes, anders kreeg ik al die wind in mijn ogen en dat is niet echt fijn. Ik had twee zonnebrillen meegenomen. Een pilotenbril van H&M. Er zitten allemaal krasjes op, dat is wel een beetje irritant, maar ik vind hem wel leuk. Ook een zwarte, die ik heb gekocht in Griekenland.

De vakantie is helaas alweer voorbij. Het is onwijs snel gegaan! Helaas moet ik maandag weer naar school. Ik moet er niet aan denken. Bleegh. Hadden we maar twee (of drie of vier of vijf…) weken vakantie!
Maar ik ga stoppen, want we zijn bij het hotel (gelukkig maar, ik heb inmiddels al enorm pijn aan mijn kont van het zitten). Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben gehad en veel succes weer op school!
Wat hebben jullie gedaan afgelopen vakantie?
Veel liefs,

Cathelijne

Geef een reactie

