Pretty little liars tag

Pretty_Little_Liars_LogoHoi allemaal! Zelf ben ik ~Hannah~ een echte Petty little liars verslaafde. Het is dan ook mijn favoriete serie. De mensen die de serie volgen weten misschien wel dat over (volgens mij) drie afleveringen de bigAreveal is; A wordt eindelijk echt bekend gemaakt (hoop ik dan). Het leek mij leuk om de pretty little liars tag te doen, nu nog niet bekend is wie A is. Veel plezier met lezen!

Pretty little liars is een spannende  serie over 4 meisjes die na de vermissing van hun vriendin Alison opeens sms’jes krijgen van een onbekend persoon; A. In de sms’jes wordt vaak gedreigd om hun grootste geheimen door te vertellen. Ze weten niet van wie de sms’jes komen en de berichten worden steeds dreigender, er vallen zelfs doden.

~DIT ARTIKEL BEVAT SPOILERS, lees dus vooral niet als je nog niet zover bent als ik in de serie of nog aan de serie wilt beginnen.~

Sommige vragen uit de tag zijn al beantwoord in de serie dus die heb ik wat aangepast.

Wat is je favoriete personage in de serie?

Mijn favoriete personage is Spencer. Haar verhaal boeit mij gewoon het meeste in de serie. Ze is een beetje de leider van de groep nu Alison er niet meer is. Ook vind ik haar karakter erg leuk omdat ze zo ontzettend nieuwsgierig is.

Wie zitten er volgens jou in het A-team?

Elke keer als A bekent werd gemaakt kwam het weer compleet onverwachts. Intussen heb ik het idee dat iedereen om hen heen wel A zou kunnen zijn. Ik heb al zoveel verschillende A-theorie video’s gezien die allemaal zo erg lijken te kloppen dat ik het gewoon maar over mij heen ga laten komen.

Wie ship je (wat is je favoriete koppel)?

Mijn favoriete koppel is Haleb (Hanna en Caleb) en Spoby (Spencer en Toby). Ik vond Wren en Spencer trouwens ook heel schattig samen in het begin.

Wat is het meest cheezy/domste moment?

In seizoen 3 of 4 was er een aflevering dat Emily en Paige samen naar een feest gingen in een bos (’s avonds). Onderweg stopten ze opeens omdat Paige heel erg bang was. Toen kwamen ze met het idee om door het donkere bos te gaan lopen en dat gingen ze nog doen ook. Alsof dat ze minder bang zou maken ofzo! Toen ze terug kwamen waren de banden van de auto lek. En natuurlijk gaan ze dan ook nog achter de dader aanrennen in het bos!? Ik vond dit echt zo’n dom moment en ik had echt zo iets van Whut, seriously?? Ze zijn bang en dan gaan ze door een donker bos wandelen? Ik vond het echt een heel raar moment.

Wie zijn je favoriete vijanden?

Ook al is Mona dood (stiekem hoop ik van niet) vond ik haar echt een van de beste vijanden. Ze speelde echt heel goed en enorm geloofwaardig.

Van wie denk/dacht je dat diegene een vijand zou kunnen worden?

Ik heb altijd gedacht dat Melissa, de zus van Spencer weleens heel erg slecht zou kunnen zijn.

Welk meisje heeft door A het meest pijngeleden?

Ik denk Spencer of Emily. In iedergeval niet Aria, zij heeft echt zo weinig erge dingen meegemaakt door A tot nu toe, het enige wat haar overkwam was dat ze in een hok met Garret werd gestopt en daarin bijna uit de trein werd gegooid. Emily heeft zelfs haar huis verloren, 1 en bijna 2 vriendinnen en ze kan niet meer zwemmen door A. Spencer dacht door A dat Toby niet meer leefde en kwam toen in Radley terecht. Ze dacht ook nog eens dat zij misschien Allison had vermoord.

Welke liar heeft de leukste stijl?

Hannah, ze had altijd al de leukste dingen aan, maar nu ze steeds meer haar eigen stijl krijgt in de serie vind ik het alleen nog maar leuker worden. Aria heeft soms ook wel leuke dingen aan, maar soms heb je ook zoiets van wat the hell heeft ze nu weer aan?!

Dacht je dat Alison nog leefde?

Ja, eigenlijk al vanaf het begin.

Wie is je crush in de show?

Wren, ik heb echt een zwak voor zijn accent en hij is zo schattig!

Wie is je minst favoriete personage in de show?

Van de liars Aria, haar verhaal interesseert mij niet zo. Ik vind haar verhaal gewoon een beetje saai. Verder vond ik agent Wilden echt verschrikkelijk. Ik heb hem echt nooit gemogen. Jackie, de ex van Ezra vond ik ook heel erg gemeen. Oh, en de vaders van Aria en Spencer verborgen ook echt veel te veel!

Wat was het grootste shockmoment voor jou?

Als eerste vond ik het griezel verhaal in seizoen 2 tijdens de halloween aflevering over de tweeling heel erg eng.
Toen Ezra in Ravenswood de A-room binnenkwam schrok ik me echt kapot. Het kwam zo onverwacht want Ezra was altijd super lief en je had echt niet door dat hij iets met A te maken had. Het moment dat we er achter kwamen dat misses Dilaurentis A zou kunnen zijn vond ik ook heel eng. Vooral toen zij in Spencers kamer was terwijl Spencer daar ook was en niet wist dat zij er was.

Dacht je echt dat Toby dood was?

In het begin wel, ik kon echt wel janken. Later vond ik het steeds onlogischer worden en begon ik te denken dat hij nog leefde. Wat dus ook zo was.

Wat zou je doen als A achter jou aan zat?

Ik zou echt zo erg bang zijn. Ik zou zoveel huilen in mijn bed enzo. En alleen maar eerlijk zijn tegen de politie.

Dit was de tag, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Jullie mogen hem natuurlijk overnemen! Ik zal de vragen nog even op een rijtje zetten zodat jullie ze makkelijk kunnen gebruiken. Wie denken jullie dat A is?

De vragen:
Wat is je favoriete personage in de serie?
Wie zitten er volgens jou in het A-team?
Wie ship je (wat is je favoriete koppel)?
Wat is het meest cheezy/domste moment?
Wie zijn je favoriete vijanden?
Van wie denk/dacht je dat diegene een vijand zou kunnen worden?
Welk meisje heeft door A het meest pijngeleden?
Welke liar heeft de leukste stijl?
Dacht je dat Alison nog leefde?
Wie is je crush in de show?
Wie is je minst favoriete personage in de show?
Wat was het grootste shockmoment voor jou?
Dacht je echt dat Toby dood was?
Wat zou je doen als A achter jou aan zat?

Liefs,

Hannah

Geef een reactie

