Relaxoutfits

photo_00015

Het is vakantie (eindelijk), en in de vakantie relax je meestal veel. Daarom ga ik vandaag mijn vijf favoriete relax outfits delen. Veel plezier met lezen!

Onesie

photo_00002

photo_00006 photo_00007

Ik denk dat inmiddels bijna iedereen wel een onesie heeft. Mijn onesie komt van Primark, en ik draag hem zeker het meest van al deze outfits (na mijn pyjama dan). Als ik uit school kom en ik heb niks te doen, trek ik direct mijn onesie aan. Zit heerlijk!

061

Bij mijn onesie (en alle relaxoutfits:) draag ik het liefst slaapsokken. Deze slaapsokken heb ik van Sinterklaas gekregen en ze zijn echt geweldig! Ze zijn superwarm, en leuk. Het enige nadeel is dat ik ze zo dik zijn dat ze niet in mijn schoenen passen, waardoor ik ze niet naar school ofzo aankan (met mijn andere slaapsokken doe ik dat wel). Haha.

Pyjama

photo_00032Natuurlijk draag ik ook mijn pyjama als ik chil. Dit komt vooral omdat ik te lui ben om me om te kleden, en mijn pyjama heb ik al aan als ik wakker word. Deze pyjamabroek en slaapsokken komen van Primark (Primark is gewoon perfect voor alles wat zacht, warm en relaxed is). Het hemdje heb ik van mijn school gekregen.

Joggingbroek en trui

photo_00012

photo_00015

Een joggingbroek zit natuurlijk ook heel erg lekker. Deze joggingbroek heb ik gekocht bij Superdry en is onwijs warm Heerlijk! Bij een joggingbroek draag ik meestal gewoon een trui.

photo_00020 (2)

Mijn favoriete kapsel tijdens het relaxen (ook voor als ik niet relax trouwens) is zeker weten een knot. Zit heerlijk en ik vind het er meestal niet heel lelijk uitzien.

078

Sloffen vind ik geweldig zitten als ik relax. Deze sloffen zijn van Accessorize.

Voor als je nog de deur uit moet 1

Soms word ik wakker en dan heb ik totaal geen zin om moeite te doen voor mijn outfit (dit heb ik eigenlijk elke ochtend). Dan zijn de komende twee outfits perfect. Ook als ik me wilt ontspannen en ik weet dat ik nog de deur uit moet draag ik deze outfits graag.

095 089 109  106

De eerste outfit is een baby-blauwe trui (van Primark), met een normale jeans (van Pull and Bear).

Mijn haar draag ik in een vlecht. Dit vind ik altijd heel erg mooi. Er zijn verschillende manieren van vlechten, maar deze doe ik het meeste.

De schoenen die ik hierbij droeg waren witte All Stars. Een leuk detail is dat er ‘gaatjes’ in zitten. Dit maakt ze net wat specialer dan de normale witte All Stars.

Voor als je nog de deur uit moet 2

123  131 126110

De tweede outfit is een bordeaux-rode broek (van Vila) met een simpel wijd shirt. Als ik het koud heb draag ik hierover gewoon een grijs vest.

De schoenen die ik hierbij draag zijn mijn gympen van New Balance. Het boeit me meestal niet zo veel welke schoenen ik dan aan heb, als ze maar lekker zitten. En deze gympen zitten lekker, daarom koos ik deze nu.
New Balance schoenen met Nike sokken kunnen gewoon hoor😏

Als kapsel heb ik mijn haar in een staart. Dit doe ik eigenlijk bijna nooit, maar ik vind het wel leuk:).

Dit waren de relaxoutfits! Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Deel via social media (instagram: hannahencathelijne / cathelijne_xx, twitter: hannahencathelijne) de outfits die jij draagt als je relaxt. Dat zou ik superleuk vinden. Geniet van je vakantie allemaal!
Wat vind je de leukste outfit?
Veel liefs,

Cathelijne

2 gedachtes over “Relaxoutfits

  1. hoi
    wat een leuke outfit,s.
    het staat het je heel leuk.
    de onesie is heel super schattig
    mijn relaxoutfit,s zijn meestal een shirt met een legging of onesie of een turnpakje + turnbroekje.
    mvg debby

    Like

Geef een reactie

