Mijn nieuwe kledingrek

IMG_0965Hoi allemaal! Sinds kort heb ik een kledingrek op mijn kamer. Dit wilde ik al een tijdje en ik ben er dan ook ontzettend blij mee. Vandaag vertel ik meer over mijn kledingrek. Veel lees plezier!

IMG_0969

IMG_0967Mijn kledingrek komt van de IKEA. Het is het RIGGA kledingrek. Hij is wit en heeft wieltjes (die je er volgens mij ook af kunt halen). Aan de onderkant van het rek zitten vier stangen waar je iets op kunt zetten. Het kledingrek kun je op verschillende hoogtes vastzetten. De minimale hoogte is 1 meter en 26 centimeter en de maximale hoogte is 1 meter en 75 centimeter. De breedte is 1 meter en 11 centimeter. De diepte van het rek is 51 centimeter. Het kledingrek was niet duur, volgens mij rond 13 euro ofzoiets.

IMG_0957

IMG_0958

IMG_0970Er past best veel kleding aan en ongeveer 4 paar schoenen op het onderste rekje. Ik heb er vooral wat lichtere kleuren aangehangen omdat ik dat er mooier uit vind zien, maar ik heb er ook veel donkerblauwe kleuren aangehangen. Op deze foto’s heb ik nog schoenen aan de onderkant staan maar dat vond ik uiteindelijk toch niet zo mooi dus die heb ik er weer afgehaald.

Ik ben echt ontzettend blij met mijn kledingrek, hopelijk vonden jullie het leuk om dit artikel te lezen. Willen of hebben jullie een kledingrek?

xx Hannah

2 gedachtes over “Mijn nieuwe kledingrek

Geef een reactie

