Wat ik meeneem op wintersport

Hoi allemaal,
Het is bijna voorjaarsvakantie! Veel gaan deze vakantie op wintersport. Ik ga jullie in dit artikel laten zien wat ik allemaal meeneem als ik ga skiën. Veel plezier met lezen!

Ski-uitrusting

023
Één of twee skibroeken
Een ski-jas
Thermolegging en -shirt
022Fleecetruien
Skisokken

021

Helm
Sjaal
Handschoenen
Rugtas
Camera
Skibril en normale zonnebril

Verdere kleding
Een paar leuke outfits
Ondergoed
019Slaapsokken
Sloffen
Hemdjes
Een muts
Snowboots
Sokken

020

Pyjama

Toilettas
(Waterproof) mascara (en eventueel nog meer make up)
018

Haarborstel (Tangleteezer) , elastiekjes en haarspeldjes

Vaseline

Lipbalsem
Bodycrème
Douchegel
Shampoo en conditioner
Zonnebrand (door de sneeuw kun je erg verbranden)
015
Gezichtsreiniging; make-up remover (Nivea), face wash (Nivea) en een voedende crème (Grown Alchemist)
Deo

017
Föhn (Babyliss)
Sieraden

016
Tandenborstel en tandpasta
Haarserum

Verder
Tijdschrift en boek om te lezen
Telefoon (en oplader!)
Oortjes
Spelletjes
Kaart van het skigebied
Eten:)

Dit waren de dingen die ik meeneem op wintersportvakantie. Ben ik dingen vergeten? Vul hem dan aan in de comments, dan zal ik het erbij zetten.
Wat neem jij mee op wintersport?
Liefs,
Cathelijne

3 gedachtes over “Wat ik meeneem op wintersport

Geef een reactie

