Nail art ~ valentijnsdag

IMG_1152

Hoi! Volgende week zaterdag is het valentijnsdag. Daarom heb ik ~ Cathelijne ~ vandaag vijf verschillende nail arts voor jullie met het thema valentijnsdag:). Veel plezier met lezen!

IMG_1148

De eerste nail art is dit 3D hartje met stipjes.

IMG_1136

Je maakt hem door met je nagel eerst in een kleur te lakken. Als die kleur goed droog is, knip je een malletje (ik deed het van washitape) en plak je die op je nagel. Hier overheen deed ik nagellak in de kleur van de balletjes. Hierna strooi je de balletjes over je nagel tot dat er overal op de nagel balletjes zitten. Als dit droog is haal je het malletje eraf. Als laatste kun je eventueel wat zwarte stipjes rond het hartje zetten. Nog een laag top coat en klaar!

IMG_1111

Ook heb ik deze hartjes. Ik heb ze gemaakt met een rode en een witte kleur. Ik begon met een rijtje rode hartjes. Dit deed ik met een saté-prikker. Hierna mengde ik wat wit door de rode kleur (op aluminiumfolie), hiermee zette ik weer een rij hartjes. Hierna mengde ik nog wat wit met de rode kleur en zette ik weer een rij hartjes. Dit herhaalde ik totdat de nagel volzat. Zo krijg je een soort ombre-effect.

IMG_1123

Ook heb ik dit envelopje voor jullie. Hij is heel makkelijk; met een dun kwastje zet je de vorm van het envelopje. Als dit droog is maak je nog een klein rood hartje en klaar.

IMG_1134

Ook deze nail art is heel simpel. Je lakt de nagel roze. Als dit droog is zet je met witte letters love, de o kleur je in. Zet tot slot een klein roze hartje in de o en je nail art is klaar.

IMG_1120-0

De laatste nail art die ik voor jullie heb zijn deze roosjes. Hij is ziet er ingewikkeld uit, maar dat valt wel mee. Het eerste wat je moet doen is rode stipjes zetten in de grootte dat je ze wilt hebben. Hierna maak je met wit, donkerder rood en lichter rood een paar streepjes in de stipjes. Hierna lak je met groen een paar blaadjes en is hij alweer klaar!

Dit waren de nail arts! Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Als je er eentje hebt nagemaakt, stuur me dan een foto via Instagram (@cathelijne_xx of @hannahencathelijne)!
Wat is jouw favoriete nail art?
Liefs,

Cathelijne

Geef een reactie

