5x OOTD

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/8a8/70982697/files/2015/01/img_0108.jpg
Hey, We hebben alweer een hele week school erop zitten:(. Vandaag ga ik ~Cathelijne~ jullie laten zien wat ik deze week droeg. Dit doe ik anders dan normaal; Ik leg mijn kleren op de grond en maak hier een foto van. Veel plezier met lezen!

Maandag

IMG_0042



Maandag droeg ik een “leren” rokje van H&M. Hierbij draag ik een okergele trui. Deze trui draag ik een beetje vaak. Op mijn Instagram draag ik deze trui op meer dan de helft van de foto’s (oké, iets minder, maar wel vaak). Haha. De schoenen zijn zwarte laarzen met een hoge, brede hak. Ik maakte deze dag een ooglook met het ‘in the buff’ palet van W7.

IMG_0048

De armband die ik bij deze outfit droeg heb ik vorig jaar van mijn moeder gekregen. Hij is goud en bij de sluiting zit een sterretje. De ring heb ik gekocht in Griekenland en is een knokkel ring.

Dinsdag

IMG_0031

Dit was de outfit die ik dinsdag droeg; een geruit blouseje, een zwarte broek, witte All Stars en een zwarte muts. Het blouseje heb ik gekocht bij de Sting, de muts komt van Primark, de broek van Bershka en de schoenen van Converse.

IMG_0029

Aan de mouwen van de blouse zit kant. Dit vind ik erg leuk. Ook zit er kant bij de kraag. 

IMG_0025

Deze ketting heb ik van mijn oma gekregen. Ik vind hem erg mooi!

Woensdag

IMG_0055

Op woensdag droeg ik een jurkje! Het was lang geleden dat ik een jurkje droeg, maar ik vind het wel erg leuk. Dit jurkje is zwart met roze bloemetjes en komt van H&M. Hij is niet getailleerd. Hierboven droeg ik een zwart leren jasje. Dit jasje komt van Only.

Het palet dat ik woensdag voor mijn ogen gebruikte is een palet van

IMG_0062

Deze ketting komt van H&M. Hij heeft een klein staafje. Ik vind hem erg leuk!

IMG_0073

Deze laarsjes heb ik nieuw. Je hebt ze ook al even in dit artikel kunnen zien. Het zijn zwarte laarsjes met een gespje. Aan de achterkant zit een rits met daaraan.

Donderdag

IMG_0085

Op donderdag droeg ik dit zwart-wit gestreepte rokje. Dit rokje komt, net als het bordeaux-rode vest, van H&M. Op het hemdje staat een doodshoofd. Dit hemdje komt van Primark.

Hierbij droeg ik weer mijn zwarte laarsjes en een muts van New Look.

IMG_0087

Ook droeg ik dit armbandje.

Vrijdag

IMG_0103

Op de laatste dag van de week (YES WEEKEND!) deed ik een trui aan. Hierbij droeg ik mijn bordeaux-rode broek. Ook droeg ik weer mijn muts van New Look. De Trui komt van de Sting (miss America) en de broek van Vila. De schoenen die ik hierbij droeg zijn deze bruine.

Dit waren de OOTD’s! Ik hoop dat jullie het leuk vonden:). Vertel me of jullie vaker dit soort OOTD’s willen zien! Dit is voor mij namelijk heel fijn; het kost minder tijd. Ook hoef ik die week niet meer uit te kiezen wat ik aan ga trekken! Ik maak de foto’s namelijk een week van te voren (i.v.m. slecht licht voor en na school). Haha.

Wat is jouw favoriete outfit?

liefs,

Cathelijne

2 gedachtes over “5x OOTD

Geef een reactie

