Persoonlijke update ~ Proefwerkweek, foto’s weg en mini shoplog

Hoi allemaal, vandaag heb ik ~Hannah~ weer een persoonlijke update voor jullie! Veel plezier!

Het is weer zo ver, maandag hebben wij weer Proefwerkweek. Ondanks dat het behoorlijk veel stress levert, vind ik dat het ook wel iets positiefs heeft. We hebben namelijk maar 2 lesuren school per dag en zijn de rest van de dag vrij! Verder kunnen we ook lekker uitslapen aangezien er nooit een proefwerk is op het eerste uur. Op dit moment zijn wij (Cathelijne en ik) dus druk bezig met alles leren en samenvatten.

Dan iets anders, misschien is het jullie wel opgevallen dat er in een aantal oudere artikelen weinig tot geen foto’s meer zitten. Dat komt doordat er iets is mis gegaan. We hadden namelijk een aantal foto’s verwijderd zodat er weer nieuwe bij konden in onze foto rol op wordpress, maar wordpress heeft de foto’s niet opgeslagen waardoor de foto’s niet meer in de artikelen zitten. Wij proberen zo snel mogelijk alle foto’s opnieuw in te voegen. Dit doen we na de proefwerkweek omdat we nu erg bezig zijn met leren. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor.

Net zoals voor veel van jullie was afgelopen zondag de laatste dag van de vakantie. Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad! In de vakantie ben ik met mijn moeder naar Rotterdam gegaan. Daar heb ik drie hele leuke kledingstukken gekocht die ik graag wil laten zien!



IMG_1990Als eerste kocht ik deze croptop bij de Pull & Bear. Hij heeft lange mauwen en is redelijk warm. Verder heeft hij een donkerblauw met donkergroene tartan print. De hals is een beetje laag uitgesneden. Ik vind hem heel mooi en ik vind het patroon super leuk! Ik kocht hem in de sale waardoor hij van 18 euro was afgeprijsd naar 10 euro!

IMG_1994

Bij de Pull & Bear kocht ik ook nog deze warme trui. Hij is een beetje cropped wat ik zelf heel leuk vind. Verder heeft hij een beetje een vale blauwe kleur. Hij is ontzettend warm en kriebelt niet. Ik ben heel erg blij met deze trui! Ik kocht hem in de sale, en hij was afgeprijsd van 20 euro naar 13 euro!

IMG_2004

Als laatste kocht ik deze zwarte highwaisted jeans bij de Bershka. Ik was al super lang op zoek naar een highwaisted broek in het zwart, maar kon nergens een goed passende vinden. Tot dat ik hem dus zag bij de Bershka! Hij sluit heel mooi aan en komt ongeveer tot aan mijn navel. Ik ben heel erg blij met deze broek! Ik kocht hem ook in de sale, waardoor hij van 20 euro was afgeprijsd naar 15 euro.

Ik ben heel erg blij met mijn aankoopjes! Sorry trouwens voor de slechte kwaliteit van de foto’s maar het werd al bijna donker en ik heb zo veel mogelijk mijn best gedaan om de foto’s scherp te krijgen.

Dit was mijn update, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Heel veel succes voor de mensen die ook toetsweek hebben en voor de anderen natuurlijk met school/ werk.

Liefs,

Hannah

Geef een reactie

