Oud en nieuw-tag


IMG_0006

Hoi allemaal! Aangezien het vandaag de laatste dag van het jaar is (!) doen we vandaag de Oud en Nieuw-tag! Deze tag zagen we al bij een aantal mensen voorbij komen, en we vonden hem erg leuk. Er waren veel verschillende, dus hebben we de leukste vragen uitgekozen. Veel plezier met lezen!

Wat is je leukste moment/herinnering van 2014?

Hannah
Het leukste vond ik de vakantie naar Frankrijk in de zomer. Het was heel gezellig en heel warm en ik heb het onwijs naar mijn zin gehad toen!

 

Cathelijne 

IMG_3767

Wat zal ik kiezen? Ik heb onwijs veel leuke dingen gedaan in 2014. Ik denk dat ik ga voor Londen. In afgelopen herfstvakantie ging ik naar Londen. Dit was echt superleuk!

Welke 3 blogposts waren het populairst op jouw blog in 2014?

IMG_3227

1. Diy kamer decoratie

IMG_4185

2. Back to school ~ Diy

IMG_3731

3. Anti-verveel tips!

Wat wil je anders doen in 2015 op blog gebied?

Hannah
Als eerste wil ik beter plannen. Ik plaats mijn artikel op vrijdag en dat is de laatste schooldag van de week, eigenlijk probeer ik mijn artikel te schrijven in het weekend daarvoor maar daar kom ik niet altijd aan toe. Op de dag zelf moet ik dan het artikel bedenken, schrijven en foto’s toevoegen!

Verder wil ik heel graag een eigen domeinnaam voor ons blog.

Ook wil ik onze foto’s meer verbeteren. Goede foto’s zijn namelijk heel erg belangrijk in een artikel.

Ook vind ik dat we wel een andere header nodig hebben, de header op dit moment is namelijk niet echt scherp en ik vind hem niet ontzettend mooi.

Cathelijne

Ik wil meer kwaliteit in de artikelen. Het komt soms wel eens voor dat ik echt geen tijd heb om een artikel te maken. Dit wil ik vermijden. Beter plannen dus.

Verder wel wat dingen aan de lay out, maar die heeft Hannah allemaal al neer gezet;).

Waar vier je dit jaar Oud & Nieuw?

Wij vieren samen Oud en Nieuw bij Hannah thuis:).

Oliebollen of appelflappen?

Hannah
Oliebollen! Ik vind beiden heel lekker maar oliebollen vind ik gewoon meer bij Oud en Nieuw passen.

IMG_0017

Cathelijne

Oliebollen. Ik houd niet zo van warme appel (ook niet van appeltaart enzo). Oliebollen lust ik trouwens niet met krenten. Wij bakken onze oliebollen altijd zelf. Dit doen we op 31 december in de ochtend/middag. Ik ben dol op oliebollen. Wij bakken ook appelbeignets.

Champagne voor jou met Oud & Nieuw?

IMG_0019

Aangezien wij nog geen 18 zijn, gaan we aan de kinderchampagne (gewoon koolzuurhoudend appelsap).

Siervuurwerk of knalvuurwerk?

Wij gaan beide voor siervuurwerk. Knalvuurwerk vinden we maar niks.

Wat doe jij op 1 januari?

Slapen, haha.

Goede voornemens?

Hannah
Voornemens helpen mij eerlijk gezegd totaal niet. Bovendien vind ik het niet persé iets voor een nieuw jaar. Stel je wilt iets veranderen als het jaar bezig is, dan ga je toch niet wachten tot het volgende jaar?! Ik vind voornemens een beetje onzin.

Cathelijne

Natuurlijk wil ik wel meer gaan sporten, gezonder eten en minder geld uitgeven, maar dat kan ik elk moment van het jaar gaan doen. Ik vind die goede voornemens eerlijk gezegd vrij nutteloos, ze zorgen voor mij niet echt voor motivatie. Dus nee.

Dit was de Oud en Nieuw-tag. We hopen dat jullie het leuk vonden! Allemaal een gelukkig nieuw jaar en een fijne jaarwisseling. Tot volgend jaar!

Wat zijn jouw antwoorden op deze tag? 

liefs,

Hannah en Cathelijne

De vragen:
Wat is je leukste moment/herinnering van 2014?
Welke 3 blogposts waren het populairst op jouw blog in 2014?
Wat wil je anders doen in 2015 op blog gebied?
Waar vier je dit jaar Oud & Nieuw?
Oliebollen of appelflappen?
Champagne voor jou met Oud & Nieuw?
Siervuurwerk of knalvuurwerk?
Wat doe jij op 1 januari?
Goede voornemens?

Geef een reactie

