Christmas tag

IMG_1518-1Hoi allemaal! Vandaag is het 25 december en dat betekent dat het eerste kerstdag is! Ik ~ hannah ~ ben dol op kerst en daarom doe ik vandaag de Christmas tag. Veel plezier!

Wat is je favoriete kerstliedje?
Ik vind echt heel veel kerstliedjes leuk, zolang ze je maar zo’n gezellig gevoel geven. Op dit moment luister ik wel vaak naar Santa tell me van Ariana Grande en Shake up Christmas van Train, al moet ik zeggen dat ik die beide al ietsje te vaak heb gehoord.

Wat is je favoriete kerstfilm?
The holiday! Hij is al best oud maar hij blijft leuk en kerstvibes krijg je er zeker van.

Wat staat er bovenaan jouw kerstverlanglijstje?
Dit jaar vieren wij kerst niet echt met cadeautjes omdat we sinterklaas best groot hebben gevierd. Ik heb sowiezo niet iets wat ik heel graag zou willen op dit moment, ik hoop gewoon dat het heel gezellig wordt:).


Wat is je favoriete make up look voor de kerst?

Eigenlijk vind een winged eyeliner feestelijk genoeg voor de kerst, misschien nog met een beetje oogschaduw.

Wat draag je het liefste voor de kerst?
Het liefste gewoon een pyjama, trui of onesie maar dat is natuurlijk helemaal niet feestelijk. meestal ga ik met kerst voor een feestelijk jurkje en soms met wat sieraden.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Allebei doe ik heel graag. Toch zou ik voor de eerste gaan omdat het echt al veel te lang niet heeft gesneeuwd in Nederland en ik daar wel aan toe ben. Chocolade melk kan altijd nog.

Hoe ziet jouw iedeale kerst eruit?
Gezellig met vrienden of familie eten. Oh en heeel veel kerstlampjes.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Eten met familie:).

Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Normaal gesproken hebben we altijd een echte maar aangezien we nog voorzichtig zijn met Charlie hebben we dit jaar een kleine neppe op een tafel staan.

Wat voor kleur ballen zitten erin de boom?
Veel goud en rood maar ook nog een paar andere kleurtjes.

Wat is je favoriete kerstsnack?
Kerstkransjes! Aaaah ik ben echt gek op kerstkransjes, het liefste van Chocolade met van die gekleurde balletjes erop. Candycanes vind ik trouwens ook heel erg lekker.

Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! Mocht je deze tag over willen nemen dan staan de vragen hieronder nog even op een rijtje.

Wat is je favoriete kerstliedje?
Wat is je favoriete kerstfilm?
Wat staat er bovenaan jouw kerstverlanglijstje?
Wat is je favoriete make up look voor de kerst?
Wat draag je het liefste voor de kerst?
Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Hoe ziet jouw iedeale kerst eruit?
Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Wat voor kleur ballen zitten erin de boom?
Wat is je favoriete kerstsnack?

Liefs,
Hannah
2 gedachtes over “Christmas tag

Geef een reactie

