Herfstfoto’s

IMG_9681Heey. Sinds zondag is het alweer winter. Dat betekend dat er een herfstfavorieten en herfstfoto’s komen. Dit zijn onze herfstfoto’s! Veel plezier met kijken.

IMG_1681Op school hadden we kerstactie, hierbij haalt onze school jaarlijks geld op voor een goed doel. Dit jaar was het doel Villa Joep en we hebben 38 duizend euro opgehaald!IMG_7444 IMG_7577IMG_7713 IMG_7664 IMG_7961IMG_1795IMG_8561

Lekker veel afgesproken, whaha.

FullSizeRender

Met de meiden uit onze klas hadden we gala! Het was echt superleukk!

IMG_7870

Mooie starbucksbekers…

Hannah

IMG_0413Met mijn ouders en mijn zusje vloog ik naar Engeland om mijn opa te bezoeken.

IMG_0435Het weer was echt heel erg mooi!

FullSizeRender

Aan de chocomelk. Hmmm chocomelk is echt zooo lekker! Van die stokjes vind ik echt heel erg leuk, er zit dus een blok chocola aan en als je dat door warme melk gaat roeren wordt het chocomelk.

IMG_0577

Weer in Nederland gingen we het nestje van Charlie bezoeken. Hier was hij nog maar 4 weken oud.

IMG_1020

Met een vriendin ging ik de stad in en de kerstversiering hing er weer! Ik vind het er altijd zo leuk uitzien!

IMG_1225

Charlie woont nu bij ons! Hij is super lief en het gaat steeds beter met Nona (onze kat).

IMG_1307

23 november werd ik 14!

Cathelijne

Deze herfst ging ik naar Londen! Dit was enorm leuk! Hier zie je een paar foto’s uit Londen.

IMG_7111

IMG_7183

IMG_7099

IMG_7219

IMG_7068

IMG_7057

IMG_7263

De laatste dag wilden we naar Buckinham Palace. Toen we er aankwamen stonden er allemaal hekken en politieagenten. Wij vroegen dus aan een politieagent wat er aan de hand was. Er was dus een staatsbezoek uit Singapore! Toen hebben we de koningin nog gezien.

Processed with VSCOcam with b5 preset

Deze herfst kreeg ik mijn spitzen! Ik ben er onwijs blij mee!IMG_8396

Deze herfst was Hannah jarig! Het was super gezellig:).

IMG_8402

Met Sinterklaas speelde ik zwarte piet. Dit was super grappig en leuk!

Dit waren alle foto’s!

Liefs,
Hannah en Cathelijne

2 gedachtes over “Herfstfoto’s

Geef een reactie

