Herfstfavorieten

Heey. Sinds zondag is het alweer winter. Dat betekent dat er een herfstfavorieten en herfstfoto’s komen. Dit zijn onze herfstfavorieten. Veel plezier met lezen!

Fashion

Hannah

IMG_1820
Mijn favoriete sjaal is deze rode gebreide. Ik kreeg hem van ‘Sinterklaas’. Hij is best lang maar wel lekker warm. :).

IMG_8808

Mijn favoriete muts komt van de Pull & Bear. Ik heb hem deze herfst heel vaak gedragen en hij is lekker warm.

Ik heb twee paar handschoenen die ik heel vaak heb gedragen deze herfst, ik vind ze beide heel erg leuk.

Het eerste paar is een paar donkerblauwe wanten. Ze zijn heel warmen ook nog van binnen gevoerd. Daardoor zijn ze nog warmer. Ik kreeg ze van ‘Sinterklaas’ en ben er heel blij mee.

Het tweede paar heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen. Ze zijn rood en ik vind ze heel leuk. Bovendien zijn ze  heel warm. Wat handig aan deze wanten is, is dat het handschoenen en wanten in een zijn. Ze hebben een soort van klepje die je om je vingertoppen kunt doen, waardoor het wanten worden.

IMG_1817Mijn favoriete sweater komt van de Pull & Bear. Ik heb hem heel veel gedragen deze herfst. Hij is bordeaux rood en er staat een tekst op; ‘impossible is fun’. Ik vind het een hele fijne sweater en hij is ook lekker warm.

IMG_1818

Mijn favoriete broek was een blauwe skinny jeans van de Bershka. Ik ben best lastig met broeken, meestal zijn ze of te lang of te breed, maar deze broek zit echt perfect.

Cathelijne

Ik heb twee favoriete sjaals. Ik kan niet kiezen welke ik vaker heb gedragen… Whahah.

IMG_9666

De eerste sjaal is een bordeaux-rode sjaal van Pieces. Het is een grote colsjaal; Hij gaat drie à vier keer om mijn nek heen.


IMG_8748

De tweede sjaal is deze zwarte sjaal. Deze sjaal heb ik van ‘Sinterklaas’ gekregen. Ook dit is een colsjaal. Deze gaat twee à drie keer om mijn nek heen.

Deze muts heb ik ook veel gedragen afgelopen herfst. Ook deze heb ik van ‘Sinterklaas’ gekregen en ik vind hem erg leuk!

Deze zwarte handschoenen waren mijn favoriete handschoenen afgelopen herfst. Ze zijn erg leuk met een schattig strikje erop.

IMG_3768

Mijn favoriete broek deze herfst was absoluut deze highwaisted jeans van Pull and Bear. Hij zit zo onwijs lekker! Ik heb hem echt megaveel gedragen.

IMG_9673

Dit leren jasje droeg ik ook veel afgelopen herfst. Ik heb  hem vorig jaar gekocht bij Only. Hij heeft wat gouden details, wat ik wel erg leuk vind.

IMG_7509

Ook deze trui heb ik veel gedragen afgelopen herfst. Hij komt van Abercrombie en is heel warm en zacht.

IMG_7490

Als laatste deze trui van Pull and Bear. Hij is okergeel, wat ik een prachtige kleur vind. Ook het patroontje vind ik leuk.

Beauty

Hannah

IMG_1813

Mijn favoriete eyeliner in de herfst was een zwarte liquid liner van Make Up Academy. Hij maakt gemakkelijk een dun lijntje en is goed zwart.

IMG_1812

Mijn favoriete mascara was de Pump up extra lash mascara van Miss sporty. Ik vind het een hele fijne mascara omdat hij niet te veel klontert bij mijn wimpers en omdat hij ze langer maakt. Ik heb hem bijna elke dag gedragen deze herfst.

IMG_1811

Ik ben niet heel erg van de oogschaduw; Het kost te veel tijd ’s ochtends en ik ben er nog niet echt heel goed mee. Het ‘Hello Autumn’ palette van Essence heb ik deze maand wel vaak gebruikt. De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Een nadeel vond ik wel dat er geen enkele matte kleur bij zat.

IMG_1815

Mijn favoriete Concealer was de Lasting perfection concealer van collection. Hij dekt heel goed en blijft goed zitten. Hij is niet te koop in Nederland, maar aangezien ik vaak naar Engeland ga is dat niet zo’n groot probleem.

Cathelijne

Ik heb twee favoriete oogschaduw pallets;

IMG_7367

IMG_7368

Als eerste Natural Glow van Barry M Dit pallet heb ik in Londen gekocht. Ik vind het erg mooi pallet. Ik heb hem veel gebruikt deze herfst. Zeker een favoriet!

IMG_9452

IMG_9457

Als tweede ‘in the buff’ pallet van W7 heb ik onwijs vaak gebruikt deze herfst. Hij heeft mooie kleuren en goed gepigmenteerd. Mijn favoriete kleuren waren “dust” en “silk”.

IMG_7487

De concealer van collection is ook een favoriet geweest deze herfst, en hij blijft het waarschijnlijk ook nog wel even. Dat dit een enorm goede concealer is, wisten de meesten waarschijnlijk wel. Ik vind hem erg fijn; Hij blijft goed zitten en dekt goed. Het enige minpunt is dat hij niet in Nederland te koop is:(.


IMG_7478

De mascara die ik deze herfst heb ontdekt is de mascara van BarryM. Het is een superfijne mascara. Hij zorgt voor er volle wimpers!

IMG_7398

Het laatste favoriete beautyproduct is deze lippenstift van Kiko in de kleur ‘ ‘. Het is een donkere bordeaux-rode kleur. Ik heb hem niet supervaak opgehad, maar dat zegt niet dat ik het geen mooie kleur vind; Ik vind het een prachtige kleur! En de verpakking ook.

Lifestyle

De thee die wij allebei vaak hebben gedronken is de Autumn storm thee van Pickwick. Het is een beetje een kruidige thee.

Hannah

IMG_1824

Het boek Looking for Alaska heb ik deze herfst uitgelezen en ik vond het echt een ontzettend mooi boek. Het boek is geschreven door John Green. Sowieso vind ik zijn boeken altijd heel mooi.

Ik heb deze herfst heel vaak naar de muziek van Ed Sheran en One Direction geluisterd. Ik weet niet wat het is, maar van beide krijg ik gewoon een heel herfstig gevoel.

Cathelijne

Dit waren onze herfstfavorieten! We hopen dat jullie het leuk vonden.

Wat waren jouw favorieten afgelopen herfst?

Liefs,

Hannah en Cathelijne

Geef een reactie

