Nieuwe jas!

IMG_8958

Hoi! Wij hebben allebei een nieuwe jas en vandaag gaan we hem aan jullie laten zien. Veel plezier met lezen!

Hannah

IMG_8784

IMG_8793

Dit is mijn jas! Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er echt heel erg blij mee. Ik heb hem besteld bij Pull and Bear. Ik wilde al een tijdje zo’n soort jas ik wist geen winkel waar je hem kon kopen totdat ik hem dus bij Pull and Bear zag. IMG_8805

Het is een donkerblauwe Duffle coat met van die houtje touwtje knopen. Hij is van stof maar kan haast nog redelijk goed tegen de regen. Hij is gevoerd met teddy stof (=witte pluisjes) waardoor hij heel warm is en hij heeft een capuchon die daar ook mee gevoerd is. Hij is niet getailleerd maar op de een of andere manier vind ik dat juist wel mooi. Hierdoor kun je er ook makkelijk een dikke trui onder dragen zonder dat je allemaal bobbels krijgt. IMG_8780

IMG_8808

IMG_8822De muts die ik draag vind ik heel erg leuk en komt ook van Pull and Bear, hij past ook goed bij de jas. Mijn handschoenen kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag dus ik weet niet waar ze vandaan komen maar ik ben er echt heel blij mee. Het zijn van die handschoenen met een klepje er aan die je dan om je vingertoppen kunt klappen zodat het wanten worden als je dat wil, dat vind ik zelf heel handig omdat je dan ook nog op je telefoon kunt.

Cathelijne

IMG_8697

IMG_8689

IMG_8717

IMG_8727
Dit is mijn nieuwe jas! Hij komt van New Look. Ik had hem gezien in Londen, maar ze hadden daar niet in mijn maat. Toen heb ik hem besteld. Hij is niet warm, het is meer een herfstjas, maar hij kan wel met een dikke trui eronder.
IMG_8737

Het is een bordeaux-rode trenchcoat. Ik vind het een hele leuke jas, hij is erg getailleerd en heeft een capuchon.

IMG_8748

De sjaal die ik erbij draag is deze zwarte colsjaal. Hij komt van accessoirize. Colsjaals vind ik sowieso de fijnste soort sjaal. Geen last van knopen enzo.
De handschoenen die ik erbij draag zijn deze. Ze zijn net zoals de sjaal zwart en er zitten strikjes op.

Dit waren onze nieuwe jassen, we hopen dat jullie ze leuk vinden. Wij zijn er in ieder geval erg blij mee!
Wat vind je van onze jassen?
Liefs,
Hannah en Cathelijne

5 gedachtes over “Nieuwe jas!

Geef een reactie

