Wat ik kreeg van Sinterklaas

Weet je nog, vorige week vrijdag was het vijf december; Pakjesavond! Vandaag ga ik ~Cathelijne~ jullie laten zien wat ik allemaal heb gekregen van Sinterklaas. Ik heb gewacht tot vandaag, omdat ik gisteren met mijn hockeyteam Sinterklaas vierde. Zo kan ik die dingen ook laten zien.

Schoen
Met ons gezin zetten we altijd onze schoen en dan doen we dat we allemaal één keer de cadeautjes moeten kopen. Alleen mijn vader en ik hebben niks gekocht, dus wij doen de cadeautjes onder de kerstboom:).

IMG_9016

Van mijn zusje kreeg ik deze twee nagellakjes van NYC in mijn schoen. Ik vind het hele leuke kleurtjes. Ik vind de lakjes van NYC sowieso heel fijn dus ik ben erg blij met deze nagellakjes.

IMG_9044

Van mijn moeder kreeg ik de LINDA.meiden. Ik vind dit echt een heel leuk tijdschrift! Dit was de herfsteditie, dus ik weet al wat ik mezelf onder de kerstboom ga geven (de wintereditie:).

Pakjesavond

Pakjesavond vierden wij met de hele familie. We deden met surprises, maar er waren ook een aantal lossen cadeaus.

IMG_9020

Bij de surprise kreeg ik een muts. Deze muts vind ik echt heel erg leuk! De kleuren zijn erg mooi en er zitten zes glittersteentjes op. Ik ben er enorm blij mee, want ik had geen muts. Ik moest dus altijd kou lijden, maar dat hoeft nu niet meer.

IMG_8962

Ook kreeg ik bij de surprise een cadeaubon. Ik kreeg een tienerbehandeling bij de salon waar mijn tante werkt. Hierbij zaten een paar samples. Erg leuk!

Verder kreeg ik bij de surprise nog chocola, maar dat was binnen een dag op… (oeps)

IMG_9024

Bij pakjesavond kreeg ik deze zwarte sjaal. Ik wilde heel graag een zwarte sjaal, want ik heb een nieuwe jas (komt waarschijnlijk dinsdag een artikel over). Die jas is bordeaux, en mijn andere sjaal is ook bordeaux. Dit stond dus niet echt mooi (verschrikkelijk lelijk). Dus wilde ik graag een zwarte sjaal.

IMG_9032

Ook kreeg ik een parfum: Katy Perry killer queen. Hier ben ik onwijs blij mee. Hij ruikt zo lekker!!

IMG_9010

Als laatste kreeg ik tijdens pakjesavond deze onwijs warme slaapsokken. Je kunt het eigenlijk beter sloffen noemen, zo warm zijn ze. Heerlijk!

Hockeyteam

Met het hockeyteam speelden we het sinterklaasspel.

 

IMG_9038

Ik kreeg ten eerste deze knijper. Hij is groot en er staat I ❤ you op. Ik vind hem erg leuk voor op mijn kamer.

IMG_9036

Ook kreeg ik dit bakje met “this” erop. Er waren twee bakjes. Eentje met ‘this’ en eentje met ‘that’. Hannah heeft het bakje met ‘that’. (ons excuus dat wij dit bakje wel moesten krijgen. hahaha).

Verder kreeg ik nog een pakje met elastiekjes.

Dit was alles wat ik kreeg van Sinterklaas. Ik ben er erg blij mee!

Wat kreeg jij van Sinterklaas?

liefs,

Cathelijne

2 gedachtes over “Wat ik kreeg van Sinterklaas

Geef een reactie

